En forsterker slår seg vel ikke i protect før den er under 12v, og du har jo 6 batterier. Så det skal litt til.
Jeg hadde hvertfall sluttet og spille når den nermer seg 12.5v
It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Jeg har mange ganger vært nerme 12 volt med denne monoblokken, og det har gått helt fint Men det er snakk om 12.0volt i 2 sekunder. Spenningen holder seg på 12.5v på fullt volum ellers
Jeg vet ikke om denne burpen er skylden, men jeg hørte ikke noe forskjell før og etter på musikk..
Blir uansett og sette bort\Selge denne subben.. Er konkurranse om 12 dager, så jeg må ha en VÆRSTING sub ganske kjapt..
Tror det er feil ved montering av ny spole tror neppe du klare å drepa Det elementet ved så lite guff hadde levert det inn te noen så har sikkelig kunskap å ikje noen så sitte hima å sope saman subber i hytt å pine
Spørr dynabell om dei kan besikke det
Tror nok Øivind har rimelig mye bedre peiling enn deg på dette feltet. Noe din kommentar også viser; kan ikke ta livet av en spole ved å lime recone-kitet på feil.
Trenger ikke sitte her og rakke ned på andre med et språk som er såvidt forståelig!
Til trådstarter: hvordan ser spolen ut om du ser på den gjennom diverse hull på elementet?
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Hifonics : helt enig, reconen var jo god som gull den ! Og til nav, veldig dumt av deg å lire ut slike kommentarer, da Øivind Sandvik både gjør en over the top jobb alltid, og er et av de største forbildene når det gjelder rekruttering til bilstereo i Norge !!
Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
| Gladen 75c6 - DD m4a |
| 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |
Hentet bilen idag, og må si den var i bedre stand en jeg trodde.
Har allerede tatt ut baksetene og div deksel:
Planen nå er at jeg skal gå gal med dempematter skal lyd-dempes rimelig mye.
Blir også og lakkere\skifte farge på bilen etterhvert.
Kan hende det blir 2 stk andre subwoofere, da importøren av Ground Zero ikke har Gznw15spl subben jeg mangler(har 1 stk fra før, og mangler den siste). Det kommer en ny modell i august og modellen jeg har er ute av produksjon.
Usikker om jeg skal gå for DD, Ground Zero,B2 Audio, eller kanskje nye lib subbene ? Har værtfall god tid på meg.
Comment