gå da for S-U-N-D-O-W-N
2stk X15 koster ikke skjorta på ebay, bare finne en lønnsom fraktmåte.
It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Jeg skal nok selge min LIB 15" (D2) subber om du er interessert i masse membranareal for en latterlig lav pris. De har klart seg utmerket med opp mot 3000W rms hos meg og lengter etter et nytt hjem!
Foroevrig synes jeg prosjektet ditt er vanvittig kult!
Not bad. Not bad at all! Er dette med GZ eller DD subb?
Personlig har jeg ikke heeelt klart aa like GZ subbene, kann ikke klart si hvorfor - synes de byggene jeg har hoert har hatt litt hard lyd (vanskelig aa forklare). Savnet litt dybde og tyngde, men det kann definitivt ha vaert pga hvordan kasse og hvilken tuning som ble brukt. - de taaler visst skikkelig juling ihvertfall, ikke noe aa si paa det (jeg ble saa aa si "choked out" ved ca 150Db rundt 45Hz i den ene bilen i Finnmark i fjor, helt serioest).
Hvordan er du fornoeyd med den? Hvordan er DC ampen i forhold til hva du har testet og brukt tidligere (den ser utrolig fin ut).
Er rimelig fornøyd med scoren der med tanke på at det er stasjonsvogn og 1x15" bare
Dette er med Ground Zero <3
For meg så er det helt motsatt av det du sier.. Alle har jo hver sin smak, men jeg er super fornøyd med ground zero hvertfall Tåler vanvittig mye og enkelt og klare resultater. Nå har jeg testet samme subben i sammen kasse med forskjellinge tuninger, og har nå rundt 40hz tuning og det spiller ikke noe dypt,men et vanvittig trykk på litt høyere frekvenser..på rundt 30hz tuning som jeg hadde først så gikk det kjellerdypt og var mye mer morro..så jeg vil si : " it's all in the box" som de sier i Statene. Håper noen en gang kan overbevise deg at du liker Ground Zero, Min mening er at det er verdt hver krone
Og Dc Ampen syntes jeg leverer som den skal. Den krever alvorlig mye strøm, men kanskje ikke rart når jeg har 0.5ohm last ? Jeg er værtfall 100% fornøyd med utstyret jeg har.
Er fortsatt i Planleggingsfasen enda med tanke på neste prosjekt, skal få til bilder snart så fort jeg vet hva jeg skal gjøre.
Det er moro aa hoere at du er fornoeyd. Stemmer vel at kassa er alt som du sier . Kanskje jeg lar meg overbevise i fremtiden.
Var ikke klar over at du kjoerte i 05,ohm, fy f... Ikke rart du planlegger aa handle mer batterier. Jeg har akkurat betalt for 2 stk pc2150 selv, det svir, men det er er noedvendig hehe. Gleder meg til aa see hva du planlegger for SPL. Er rimelig sikker paa at du er over 150 raskere enn du rekker aa si decaf.
- Bare vent til jeg kommer igang med min ombygging, har mange planer selv.
Jeg skal nok selge min LIB 15" (D2) subber om du er interessert i masse membranareal for en latterlig lav pris. De har klart seg utmerket med opp mot 3000W rms hos meg og lengter etter et nytt hjem!
Foroevrig synes jeg prosjektet ditt er vanvittig kult!
Hmm.. har en Sundown X15 og en ny Zv4 18 på vei, men hva vil du ha for libbene med kasse da? send pm
It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Mye, for da får du med en SUV på kjøpet... De står i en vegg, den er temmelig integrert i bilen kan man si.(Beklager tomprat i tråden din lyd) PM på vei!
akkruat lest igjennom tråden din, artig å se fremgangen du har gjort noe nytt med den nye "lille" bilen?
Wow ! Trodde ikke folk fortsatt leste på tråden min, Men takk for det
Den lille bilen fant jeg rimelig kjapt ut var i veldig dårlig stand, så den tok veien til dynga. Ble ikke noe mer med den
Har fortiden ingen stereo i passaten, har tatt en liten pause da jeg prioriterer oppussing i hjemmet. Håper på kjøpe annen bil etterhvert, og starte helt på scratch med nytt prosjekt
Om noen er interessert I en Digital Designs Z-9515 så ta kontakt
Comment