Announcement

Collapse
No announcement yet.

Powersound SAABEN :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Powersound SAABEN :D

    Da begynner jeg en liten tråd her på dette projektet. Nå står bilen helt naken Håper jeg rekker og starte med dempinga nå i rommjulen og en liten søt optiskabel. I denne bilen kommer det sitte et CDT ES-643 med dobble 6,5" og en ES-120SQ... Tenkte først drive dette med VA forsterkere fra Celestra, MEN det er ikke det vanlige mannen i gata har råa og kjøpe, så det blir nok FA serien. Som sagt er det mer enn nok for og delta og VINNE konkuranser... så blir et av hvert fra FA serien som det ser ut idag
    Sender med litt bilder på åssen den står nå Ikke mye og se... ENDA




    Eneste som jeg ikke har bestemt enda er kabler... vet ikke helt hva jeg skal gå for der. men det må også trekkes sammen med demping.

    Hva tror dere folkens?
    Ken André Høgden
    www.powersound.no
    CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
    !!Nettshoppen Powersound!!

  • #2
    Supra, Habia og Klotz har fornuftige kabler til en fornuftig penge, spesielt om du kan lodde selv eller kjenner noen som kan. Eltek selger Supra, Elfa selger Habia og Benum selger Klotz. Benum selger også Neutrik-plugger med svært god kvalitet.

    Comment


    • #3
      Har sett på supra kabler ja, men ikke helt bestemt meg enda sett litt på de Rondo og linc når det gjelder høytallerkabler... MEN liker DLS sine Utimate Silver når det gjelder signalkabler.
      Ken André Høgden
      www.powersound.no
      CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
      !!Nettshoppen Powersound!!

      Comment


      • #4
        Connection høyttalerkabel er unormalt myk og smidig, noe jeg hvertfall setter stor pris på ved legging


        I Civic'en til Anders sitter deg Tsunami kabel og det fungerer meget bra.

        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by InstallBay View Post
          Connection høyttalerkabel er unormalt myk og smidig, noe jeg hvertfall setter stor pris på ved legging


          I Civic'en til Anders sitter deg Tsunami kabel og det fungerer meget bra.

          Disse så jo også hemlig greie ut
          Vem setter ikke pris på myk kabel? skal sjekke hos dere jeg så kontakter ejg deg
          Ken André Høgden
          www.powersound.no
          CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
          !!Nettshoppen Powersound!!

          Comment


          • #6
            ja, du får si ifra om du trenger kabel og demping Connection har markedets mykeste og mest smidige 50mm2 også
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Originally posted by InstallBay View Post
              ja, du får si ifra om du trenger kabel og demping Connection har markedets mykeste og mest smidige 50mm2 også
              Bare du kommer ut på msn så:P
              Strømmen er allt lagt... ligger 50mm2 der fra før.
              Ken André Høgden
              www.powersound.no
              CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
              !!Nettshoppen Powersound!!

              Comment


              • #8
                Ser bra ut dette, Hva er formålet med anlegget? sq?

                Ikke så mange bygge i saab som jeg vet om enda, gleder meg til å se resultatet

                Mye som skal gjøres på selve bilen da? tenker på styling og slik?
                Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mrZipp0 View Post
                  Ser bra ut dette, Hva er formålet med anlegget? sq?

                  Ikke så mange bygge i saab som jeg vet om enda, gleder meg til å se resultatet

                  Mye som skal gjøres på selve bilen da? tenker på styling og slik?
                  Er SQ som er tingen med dette ja, ellers hadde jeg valgt andre elementer
                  Blir jo litt Show også da... men først og frems så er det SQ som er tingen.
                  Har full VIGGEN optik som ligger til den som er litt modifiert Skal se om jeg får lagt opp bilder på det ikveld. I sverige er det en god del som har brukt 9-3 i EMMA med greit hell. Men 4" som er med i det frontsettet som jeg skal bruke skal byttes ut mot 5,25" i samme serie. Skal bli fint å sette kløra i bilen igjen... har ikke hatt mulighet på 4 måneder
                  Ken André Høgden
                  www.powersound.no
                  CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
                  !!Nettshoppen Powersound!!

                  Comment


                  • #10
                    Står stille her... fikk ikke gjort noe i jula heller:S men tenkte legge opp noen bilder på stylingen. Skal heller ikke bruke dæsjen og det som er bygget i bagasjen, det skal bygges opp helt nytt. så allt blir snudd på hode igjen, når det gjelder front blir det et CDT ES-07.3. resten blir som planlagt.


                    Ken André Høgden
                    www.powersound.no
                    CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
                    !!Nettshoppen Powersound!!

                    Comment


                    • #11
                      Ny bil skal handles på fredag... den er av samme type men er 5 dørs. Champis farget, med masse snaxy deler, men det finnes noe rust på den.
                      Flytter over litt av det som finnes/var beregnet for den grønne til denne.
                      legger ut bilder når jeg har hentet den
                      Ken André Høgden
                      www.powersound.no
                      CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
                      !!Nettshoppen Powersound!!

                      Comment


                      • #12




                        Etter en dag så var det ikke mye igjen i bilen

                        Ken André Høgden
                        www.powersound.no
                        CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
                        !!Nettshoppen Powersound!!

                        Comment


                        • #13
                          Tøft.

                          Har du nå to Saaber som ser slik ut ??
                          Mvh
                          Lars Engen

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Engen Audio View Post
                            Tøft.

                            Har du nå to Saaber som ser slik ut ??
                            Hmm... har 2 saaber, en ser slik ut, og en skulle se slik ut men tror nok jeg selger den

                            Hvis jeg beholder den andre blir det STOR motor i den.. og ikke noe HIFI
                            Ken André Høgden
                            www.powersound.no
                            CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
                            !!Nettshoppen Powersound!!

                            Comment


                            • #15
                              Kommer du bortover igjen til helgen eller?
                              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                              Comment

                              Working...
                              X