Originally posted by Nemoas
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Golf 3 cab med Inphase og DD
Collapse
X
-
Spør en lokal elektriker om han har en voksen kabelskotang du kan få låne heheLast edited by Question mark; 30-08-2012, 16:08.?
Comment
-
Fått ordna litt mer kabel i dag. Nå er det både lodda og pressa. Fikk en trikker på jobben til og presse skoa for meg.
Feilberegna mengden strømpe jeg trengte, så fikk kun tatt 2 høyttalerkabler i dag. Men har bestilt mer strømpe, så det blir på resten også.
Rød og sort for og enkelt skille + og -
DD vo b2 og DD vo 6,5"
Helt utrolig hvor store disse diskantene er!
Skal få begynt og legge litt kabler inn i bilen i morgen, og forhåpentligvis startet med kassa.Spiller: Pioneer p6600DVD
Frontsett: Seas Lotus Performance
Sub:Morel Elate Sw10
Comment
-
Fått montert midbasser+diskanter. Og trukket 50mm i dag. Må lage til noen ringer for og få montert diskantene skikkelig. Samt at jeg må bruke litt glassballonger rundt for og få det bra.
Plukket også opp 2 forsterkere til i dag. 2 av de er desverre solbleket. Men det får gå. Fikk de til en utrolig pris av eiker audio 1500,- for begge.Spiller: Pioneer p6600DVD
Frontsett: Seas Lotus Performance
Sub:Morel Elate Sw10
Comment
-
Comment
-
Dette ser bra ut, skal bli spennende å høre denne. Driver jo selv med innbygging av VO 12" i dører, b2 diskant og en 9518. Er det VO 6,5 du bruker? Var det jeg hadde i forrige bilen, og de spilte jo i grunn med enn høyt nok - og du verden for en lydkvalitet til å bli sett på som SPL høyttalere.Mvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
Comment
Comment