Hva er "noe"?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ronny s bmw 325i =)
Collapse
X
-
Originally posted by Typhon View PostWhat you said....Ronny M
gardist_1@hotmail.com
bmw 325 i
prøver å bygge da..
hjelp?
x: Honad civic HB
x: Toyota carina II 1988
Comment
-
Originally posted by bmw325i View Postahh.. hvordan kan jeg for eks på navnet på basserne inn i plexi el glass med frosting.. hva er frosting??
Andre løsninger er å få frest det inn, eller sandblåst.. Men ville nok gått for folie, hvis du ikke skal ha spesielle lyseffekter i glasset..
Frosting er rett og slett at det som skal synes i glasset blir matt, så det ser ut som det er rimet - frostet..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostDen enkleste måten er å få laget logoen speilvendt i frostet folie.. Det kan bla. Tor Steinar på dbdrag lage, har en på Revetal som fikser det også, en veldig grei kar.. Firmaet heter Disain - www.disain.net
Andre løsninger er å få frest det inn, eller sandblåst.. Men ville nok gått for folie, hvis du ikke skal ha spesielle lyseffekter i glasset..
Frosting er rett og slett at det som skal synes i glasset blir matt, så det ser ut som det er rimet - frostet..
takker og bukker =)Ronny M
gardist_1@hotmail.com
bmw 325 i
prøver å bygge da..
hjelp?
Comment
-
i dag har det ikke vært noe anlegg... i dag har det vært kongsberg med steff (brukernavn her) og en til.. så fylla for alt jeg har :P
men.. en brukbar kveld =)weee!
skal vel fortsette på frontsettet mitt i morgen. har en del arbeid igjen på bilen =)=)=)=)=)=)Ronny M
gardist_1@hotmail.com
bmw 325 i
prøver å bygge da..
hjelp?
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostDa skjønner jeg litt mer...
var i kongsberg forrige helg.. var i trysil denne helgen,(absolutt å anbefale)
har ikke blitt noe stereobygging da jeg var i hemsedal for 3 uker siden.. de 3 siste ukene har jeg da bare stått på snowboard forskjellige steder =)=) fett!
skal se om jeg får bygget litt i morgen , hvis tiden strekker til .Ronny M
gardist_1@hotmail.com
bmw 325 i
prøver å bygge da..
hjelp?
Comment
-
hei
beklager at det har tatt lang tid i det siste. er en stund siden jeg har jobbet med anlegget nå .. men sitter litt i tenke boksen...
men , får se nå fremover. kommer bedre tider i møte =)Ronny M
gardist_1@hotmail.com
bmw 325 i
prøver å bygge da..
hjelp?
Comment
-
hey... solgte bmw n .. da det begynte å bli utrolig mye feil med den! men skal begynne åp nytt prosjekt i en prelude nå . har beholdt alt anlegget osv. så får begynne å bygge igjen =)Ronny M
gardist_1@hotmail.com
bmw 325 i
prøver å bygge da..
hjelp?
Comment
Comment