vist noen gidder å veilede meg te kas plass i db drag eg hører til med dette anlegget så hadde eg satt pris på det koss bateriene skal være osv har prøvd å lest litt i boka men var for mye å tygge der
øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
da var målinga over å 5 subber er eg mindre hehe 3 stk lib basser røyk å 2 stk magma eartqukae subber komm opp i 146,1 db ikje rare greia men eg vant nå her
Det er sant, men lengda er jo 0, eller? Hvordan blir det så dette virker egentlig?
Lengda er jo noen cm, men kassa er jo såpass svær og tuning ligger høyt i rene dB drag biler så da blir det en port. Selv om jeg ikke ville kalt det jeg har sett på bildene for port. Heller en stor lekkasje..
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
hehe jeg provde med noen forskjelige portlengder ogsaa men havnet bare paa 145,2 noe som har noen formeininger om kassa er for stor osv eventuel potren ogsaa saa hyl ut trenger saart noen tips hehe
Du skulle nesten funnet peaken i kjerra også, vet ikke helt åssen polo i den størrelsen ligger an, og alt er jo relativt i forhold til hva du skal med bilen også..
Comment