Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi Colt Bygg - Alpine|Focal|Peerless

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by zxsonnyxz View Post
    Kan jo faktisk være litt potensiale her, veldig uferdig på installasjon. Mene æ fikk 138.1db lukka

Har fått nytt leketøy
    Kondomeriet?

Neida, hva er det forno?

You know, Im all about that bass...

Comment

Javist

Er en hydraulisk presstang for kabelsko. Jeg foretrekker slik krymping framfor de andre alternativene. Skrukabelsko sitter for dårlig, og lodding tar tid og er litt mer komplisert. Også har du faren for brannskader, det har jeg erfart!

Comment

Ordnet med bedre feste for kassa i dag

Comment

Test av presstanga og hvordan bilstereosenterets 70mm2 sko passer på lib 53mm2 kabel. Ser ut til å være greit!

Comment

Oioi en slik ska eg jaggu ha meg kor handlet du den ?
            2 loud

Comment

Bestilt via ebay fra England, kommer på en 800kr tror jeg med frakt og det hele.
              Bare å søke "hydraulic wire crimper"

Comment

Aaah eg fant på biltema te 599kr så pigger dit å shopper en i morra takk for tipset forresten
                2 loud

Comment

http://biltema.no/no/Verktoy/Handver...abelsko-12676/ - denne fungerer helt fint
                  http://biltema.no/no/Verktoy/Handver...presse-191257/ - ev. denne om man ikke vil bruke så mye kroner. Sette den i en skrustikke eller bruke slegge så er man i mål
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by ugn View Post
                    http://biltema.no/no/Verktoy/Handver...abelsko-12676/ - denne fungerer helt fint
                    http://biltema.no/no/Verktoy/Handver...presse-191257/ - ev. denne om man ikke vil bruke så mye kroner. Sette den i en skrustikke eller bruke slegge så er man i mål
                    bruker den kabelskopressern du linker til nederst der.. funker helt ypperlig og kablene sitter godt ;D

Comment

Originally posted by nav View Post
                      Aaah eg fant på biltema te 599kr så pigger dit å shopper en i morra takk for tipset forresten
                      Det er ikke helt samme tingen, men de skal fungere bra ja. Problemet mitt er en 5 timers kjøretur til nermeste biltema

Comment

Bruker hammer sjøl på disse beista som tar 50-60kv kabler å di ser ikje mye pene ut etterpå
                        2 loud

Comment

Gjort noen veldig enkle modifikasjoner som forhåpentligvis vil hjelpe scoren til helga:

Comment

Good shit. Har du noen mål for konkurransen?
                            Jeg tror jeg kommer meg opp for å bli med til helga! Når starter det?
                            never enough!

Comment

Håper jo på pokal, men er ikke så sikker på den du

Starter 12 på lørdag, men greit å komme litt før for parkering av biler osv regner jeg med.
                              Og du har ikke noe valg egentlig!

Comment

Denne karen har bygget bra. Har nok aldri hørt eller kjent så mye trøkk fra en singel 12" før!
                                Og kassa og dørene ser enda bedre ut i virkeligheten. Godt arbeid og det spiller høyt som juling.
                                never enough!

Comment

Working...
                                X