Kjekt å se at flere skaffer seg arbeidsmotivasjon etter EM! Stå på, blir unik denne Saab`n
Announcement
Collapse
No announcement yet.
erikfido: Saab93Fido edition
Collapse
X
-
Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
-
Å bygget på litt i kantene + forsterket litt
et puslespill.... et puslespill........
forsterket mer og utvidet kantene litt til
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
dette ser jo bra ut. lykkt til videre med prosjektet. godt å se du har kommet i gang igjenn, har gledet meg lenge til det.
var innom nesttsia di har om dagen, og det var veldig bra bygg du hadde der.VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Har støpt inn festemuttre på høyttalerkassene i dashbordet og forsterket ytterligere
Last edited by erikfido; 14-11-2008, 00:10.Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Lukter noen best in show priser her :P
btw. fikk levert sakene til Kenneth idag. (Kjekt å ha privat-transport.. hehe)Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by Crazytaxi View PostLukter noen best in show priser her :P
btw. fikk levert sakene til Kenneth idag. (Kjekt å ha privat-transport.. hehe)
Lukter mest polyester her hehe...får tru det blir etter hvert
Takk for hjelpen.. kjekt.Erik Fido Westgård
Comment
-
Originally posted by Bøijnis View PostBlir vel nån liter med boybutter i de kassene..hehe
Skal du ha noen akaustisk ventil eller port i de kassene?Erik Fido Westgård
Comment
-
Dette ser ut til å bli en morsom svenske, og tror denne kan bli vanskelig å slå, både innenlands og utenlands.Mathias.... Soundman is alive
Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear
Comment
-
Et par nye updates, bygget på kassene litt så de kommer ved siden av instrumentet.
Erik Fido Westgård
Comment
-
Litt updates på dashbord, plassert opp høyttalerringene. Kanskje dem skal stå slik??
Erik Fido Westgård
Comment
Comment