Du kan få med deg heile bildeserien i neste utgave av FHM (For Her Magazine)
Tor Even -
Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.
Benytter sjansen til skryte litt om denne boka som nettopp er kommet i handelen. Dette er en bok utgitt av Gyldendal forlag og selges i alle bokforetninger. Den omhandler Fidobil (min seat) og 29 andre spesielle biler fra hele norge. Så løp og kjøp
Julegavetips
får noen flashback her når jeg ser disse bildene blir nok bra dette
ja, du gjør det ja kan jeg tru,gjor det noe ala på seatn å.
Men her er det dårligere plass bli mer knoting. Får tru det blir, vurdere vinkle mellomtonene litt bakover, nå er dem helt flate
Erik Fido Westgård www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Har du målt opp til 16 liter, også kapper du vekk det som blir for mye, og støper tett igjen slik at de skal være nøyaktig 16 liter? Eller var det bare jeg som syntes det så slik ut..?
[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Har du målt opp til 16 liter, også kapper du vekk det som blir for mye, og støper tett igjen slik at de skal være nøyaktig 16 liter? Eller var det bare jeg som syntes det så slik ut..?
Jo takk. Begge kasse er målt opp nøyaktig. Den ene kasse ble nær 20 liter å måtte krympes litt
Erik Fido Westgård www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment