Announcement

Collapse
No announcement yet.

erikfido: Saab93Fido edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tips: venstre bass kanal bak og høyre foran?
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • hm..ok , er det virkelig så enkelt..hehe

      Comment


      • Jeg gleder meg hvertfall til det blir lyd i bilen. Håper det hjelper med stabile og "døe" kasser på alle elementer, + og få skrudd kassene skikkelig godt fast.

        Målt opp slik att basskassa er ca 30L før forsterkinger og demping, den krymper nok et par-fire liter

        Erik Fido Westgård
        www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

        Comment


        • Trekke eller lakke interiøret?
          Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
          Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
          Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

          Comment


          • +c, +v = Konseptet blir rød alcanara skinn å svart matt skai på alle deksler og paneler. Noen lakkerte detaljer som har samme gråfarge som er lik høyttal dekslene.
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

            Comment


            • Originally posted by thomasekeli View Post
              +c, +v = Konseptet blir rød alcanara skinn å svart matt skai på alle deksler og paneler. Noen lakkerte detaljer som har samme gråfarge som er lik høyttal dekslene.
              Det stemmer, bra noen følger med her hehe
              Erik Fido Westgård
              www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

              Comment


              • Hehe, følger med ja! Synes prosjektet ditt er grisefett, så det er en selvfølge!
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • Kassa er nå forsterket med flere lag glassfiber, på side, under, oppå og inni.





                  Sveiset muttre på stålring til bassen



                  Støpt inn stålringen i basskassa.





                  Mens dette tørker pynter jeg litt til Jul

                  Last edited by erikfido; 08-12-2008, 13:39.
                  Erik Fido Westgård
                  www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                  Comment


                  • veldig spennende prosjekt. men fikk veldig sansen for de felgene. har ikke lyst til og si hvor du fikk tak i dem?

                    Comment


                    • Julepynt etter min smak, enkel og grei, og akkurat passe mengde.
                      Mathias.... Soundman is alive
                      Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                      Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

                      Comment


                      • Originally posted by skodaowner View Post
                        veldig spennende prosjekt. men fikk veldig sansen for de felgene. har ikke lyst til og si hvor du fikk tak i dem?
                        Jeg tru felgene blir passende bedre når jeg får lakkert bilen.
                        Husker ikke hva dem heter jeg men det er vianor på tynset som forhandler dem. Det kan jeg skjekke opp.
                        Erik Fido Westgård
                        www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                        Comment


                        • jo takk.. hadde vært veldig fint..

                          Comment


                          • En liten update i dag også... Begynt å dempa basskassa litt invendig, God gammeldags "boybutter" Dempemasse fra installbay. Nissen er kommet til Tynset å følger spent med

                            Erik Fido Westgård
                            www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                            Comment


                            • Hmm... Det så ut som litt av en jobb... Hvordan er det å komme til inn i kassa der a?
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment


                              • Regner med man tar kjøkkeninngangen, og tar til høyre i gangen? :P
                                Roar Sørlie
                                Tlf 90127075
                                Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                                Comment

                                Working...
                                X