tips: venstre bass kanal bak og høyre foran?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
erikfido: Saab93Fido edition
Collapse
X
-
sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
-
Jeg gleder meg hvertfall til det blir lyd i bilen. Håper det hjelper med stabile og "døe" kasser på alle elementer, + og få skrudd kassene skikkelig godt fast.
Målt opp slik att basskassa er ca 30L før forsterkinger og demping, den krymper nok et par-fire liter
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Trekke eller lakke interiøret?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View Post+c, +v = Konseptet blir rød alcanara skinn å svart matt skai på alle deksler og paneler. Noen lakkerte detaljer som har samme gråfarge som er lik høyttal dekslene.Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Kassa er nå forsterket med flere lag glassfiber, på side, under, oppå og inni.
Sveiset muttre på stålring til bassen
Støpt inn stålringen i basskassa.
Mens dette tørker pynter jeg litt til Jul
Last edited by erikfido; 08-12-2008, 13:39.Erik Fido Westgård
Comment
-
Julepynt etter min smak, enkel og grei, og akkurat passe mengde.Mathias.... Soundman is alive
Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear
Comment
-
Originally posted by skodaowner View Postveldig spennende prosjekt. men fikk veldig sansen for de felgene. har ikke lyst til og si hvor du fikk tak i dem?
Husker ikke hva dem heter jeg men det er vianor på tynset som forhandler dem. Det kan jeg skjekke opp.Erik Fido Westgård
Comment
-
En liten update i dag også... Begynt å dempa basskassa litt invendig, God gammeldags "boybutter" Dempemasse fra installbay. Nissen er kommet til Tynset å følger spent med
Erik Fido Westgård
Comment
Comment