Det har gått bra med nissen, skjegget brant ikke opp Kanskje det kommer noen bilder neste år også Godt nyttår alle sammen Hilsen VerkstedNissen å Fido godt over 20 år...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
erikfido: Saab93Fido edition
Collapse
X
-
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
-
Så... over til tema her
Bremsene bak, 336mm skiver og tilhørende caliptere, klosser og bremseslanger.
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
"låner" tråden litt siden det er snakk ODR her.. Ønsker å vite om noen VET eller har spec på disse ODR 10" elementene TS-W01RS ?
Finner ikke noe om det på internett..
Ønsker å vite hva : VAS , QTS , FS osv.. slik at man evt kan få simulert ei kasse f.eks..
Comment
-
Originally posted by Soundboy View Post"låner" tråden litt siden det er snakk ODR her.. Ønsker å vite om noen VET eller har spec på disse ODR 10" elementene TS-W01RS ?
Finner ikke noe om det på internett..
Ønsker å vite hva : VAS , QTS , FS osv.. slik at man evt kan få simulert ei kasse f.eks..
Her er dataene fra ett av mine:
FS: 23.98
Vas: 78.49
Qms: 3.99
Qes: 0.31
Qts: 0.28765
Re: 3
xmax: 56mm
Pd: 300
Pioneer anbefaler kasse fra 24-28liter lukket.
Bruker en i T5'en nå som er ca. 20liter og det funker helt greit.
Har laget kasser på 28liter i Bmw'en, men de er ikke prøvd ut i praksis ennå.Last edited by Joakim; 10-01-2009, 16:27.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostDe leveres med målebrev som hører til det aktuelle elementet, men det er jo bare bass så er ikke så nøye.
Her er dataene fra ett av mine:
FS: 23.98
Vas: 78.49
Qms: 3.99
Qes: 0.31
Qts: 0.28765
Re: 3
xmax: 56mm
Pd: 300
Pioneer anbefaler kasse fra 24-28liter lukket.
Bruker en i T5'en nå som er ca. 20liter og det funker helt greit.
Har laget kasser på 28liter i Bmw'en, men de er ikke prøvd ut i praksis ennå.
vurdere å "prøve" 2stk i hatthylla pga størrelsen/vekten på dem med basskasse under i merc`n for å ha "alle" høyttalerene inni coupen. Kanskje det vil løse min lille bassproblem..
Comment
-
Det har vært en liten pause serru, hatt mye anna å gjort siden jula kom... men no tusler det i gang att skal du sjåErik Fido Westgård
Comment
-
Originally posted by erikfido View PostDet har vært en liten pause serru, hatt mye anna å gjort siden jula kom... men no tusler det i gang att skal du sjåMvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
Jeg og, så jeg for en konkurent. Jeg blir i master unl Erik, come to papa!sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Erik André View PostJeg og, så jeg for en konkurent. Jeg blir i master unl Erik, come to papa!"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Jeg håper da detsigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
kanskje jeg også skal stille i master, slik at dere ikke kommer på siste plassMvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
Comment