Her er det skjermutvidelse på gang, noe valsing funka det, men det må til en esab her virker det som
Announcement
Collapse
No announcement yet.
erikfido: Saab93Fido edition
Collapse
X
-
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
-
Har nå bladd igjennom 46 spennende sider i håp om og se et ferdig resultat. Men slik var det da ikke.
Så nå lurer jeg på hvor lang er du egentlig kommen nå? Siden Mai i år må vell en HEL del blitt gjort.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostHar nå bladd igjennom 46 spennende sider i håp om og se et ferdig resultat. Men slik var det da ikke.
Så nå lurer jeg på hvor lang er du egentlig kommen nå? Siden Mai i år må vell en HEL del blitt gjort.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Spørs om jeg må stikke innom Tynset Bil&MC og filleriste gutta litt slik at Fido svarer vel? :P2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Vifår se da vettu sommeren har gått og snøen kjem snart- så da er saaben tilbake i verksted. Den har vært på sommerferie mens jeg har gjort noen andre biler, blant anna. Nå står det igjen en volvo 240 som jeg hade ment skal bli ferdig til jul.Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Du får gjøre det ferdig så jeg får snappa noen ideer til min bil som kommer om et par år : D
Comment
Comment