Her kommer jeg til å skrive litt om mitt nye prosjekt.
Har hos Persbil kjøpt meg en 9-3 1.8T 2005 modell som jeg skal bygge opp til en show/bilstereo-bil.
Målet med bilen er å stille den ut i tre år til NM og EM i bilstereo, i tillegg til utstillinger og konkurranser i hele norge og ellers i europa.
Hele interiøret blir bygget om og tilpasset stereoanlegget slik at det skal spille best å se meget bra ut.
Konseptet blir rød alcanara skinn å svart matt skai på alle deksler og paneler. Noen lakkerte detaljer som har samme gråfarge som er lik høyttal dekslene.
Tanken er å bruke to racingstooler foran, en åpen løsning sett fra bagasjerommet.
Alt skal selvsagt være veldig exsponert slik at det trekker mest mulig av oppmerksomhet.
Utvendig blir bilen lakkert rød (heftig litt candy) Store gromme hjul, jobber med å lage noe spesielt. 20"
Bilen blir dekorert utvendig med sponsorprofilering, Team Pioneer på siden å alt ellers skal være godt synlig og med en spesiell stil.
Ved utstilling av bilen settes det opp lys og forskjellige reklamemateriell slik som roll-up-display med mer.
Jeg har laget et eget nettsted til denne bilen og mine andre prosjekter.
www.fidod.no
Denne siden vil også bli oppdatert med bilder og tekst med jevne mellomrom ettersom nye ting er gjort.
www.fidod.no
Utstyrsliste:
Pioneer ODR Stereoanlegg
http://www.pioneer.no/files/eur/ODR/index.html
1 stk RS-D7R2 cd spiller
1 stk RS-A9 forsterker
3 stk RS-A7 forsterker
1 par TS-T01RS 3,5cm diskanter
1 par TS-S01RS 7,7cm mellomtoner
1 par TS-TSM01RS 17cm midbass
1 par TS-W01RS 25cm bass
Pers Bil leverandør av bil. www.persbil.no
Stinger Batteri, kabler og koblinger www.audiocom.no
Installbay demping og materiell. www.installbay.no
Race Sport stoler og tilbehør. www.racesport.no
Solfilmexperten solfilm og dekor. www.solfilmexperten.no
Larsen & Waagan lakk og karosseri. www.biloppretteren.no
Har hos Persbil kjøpt meg en 9-3 1.8T 2005 modell som jeg skal bygge opp til en show/bilstereo-bil.
Målet med bilen er å stille den ut i tre år til NM og EM i bilstereo, i tillegg til utstillinger og konkurranser i hele norge og ellers i europa.
Hele interiøret blir bygget om og tilpasset stereoanlegget slik at det skal spille best å se meget bra ut.
Konseptet blir rød alcanara skinn å svart matt skai på alle deksler og paneler. Noen lakkerte detaljer som har samme gråfarge som er lik høyttal dekslene.
Tanken er å bruke to racingstooler foran, en åpen løsning sett fra bagasjerommet.
Alt skal selvsagt være veldig exsponert slik at det trekker mest mulig av oppmerksomhet.
Utvendig blir bilen lakkert rød (heftig litt candy) Store gromme hjul, jobber med å lage noe spesielt. 20"
Bilen blir dekorert utvendig med sponsorprofilering, Team Pioneer på siden å alt ellers skal være godt synlig og med en spesiell stil.
Ved utstilling av bilen settes det opp lys og forskjellige reklamemateriell slik som roll-up-display med mer.
Jeg har laget et eget nettsted til denne bilen og mine andre prosjekter.
www.fidod.no
Denne siden vil også bli oppdatert med bilder og tekst med jevne mellomrom ettersom nye ting er gjort.
www.fidod.no
Utstyrsliste:
Pioneer ODR Stereoanlegg
http://www.pioneer.no/files/eur/ODR/index.html
1 stk RS-D7R2 cd spiller
1 stk RS-A9 forsterker
3 stk RS-A7 forsterker
1 par TS-T01RS 3,5cm diskanter
1 par TS-S01RS 7,7cm mellomtoner
1 par TS-TSM01RS 17cm midbass
1 par TS-W01RS 25cm bass
Pers Bil leverandør av bil. www.persbil.no