Announcement

Collapse
No announcement yet.

erikfido: Saab93Fido edition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja da var det polyester på gang.. Irma skal få det no

Dynket kassene innvendig og utvendig
    Erik Fido Westgård
    www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

Comment

• *sniff sniff*

Ser bra ut
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

• ja shangala bangala no Yes hehe
        Erik Fido Westgård
        www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

Comment

• Så..... den store litertesten.. ca 26 liter akkurat.
          Blir fint det med forsterkninger og demping innvendig.

Tørke opp litt vatn...

Testing. Kassene er boltet med 3 stk M6 i bunn og en i toppen på bakveggen. Da stikker dem ikka av.

Så X-antall liter polyester med glassfiber som forsterkning. 3-4 lag.

Ja ja, man er kanskje ikke helt frisk hele tida hehe

Kassene ferdig, sparklet litt på anleggsflaten til bassen til slutt.
          Erik Fido Westgård

Comment

• Dette blir så bra Fido! Gleder meg til ting begynner å falle litt mer på plass..
            VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

• du får slappe av litt før EM nå da fido snakkest på tirsdag,kjører vel forbi tynset ca kl 10 på tirsdag.
              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

• Originally posted by Jonny.B View Post
                du får slappe av litt før EM nå da fido snakkest på tirsdag,kjører vel forbi tynset ca kl 10 på tirsdag.

Jaja, ska gjør det no hehe, fiksa litt seat innimellom i helga å..
                Er klar for EM. jeg henger meg vel på dokk tenker jeg..
                Erik Fido Westgård

Comment

• Her er noen bilder av inngesting av kassene.
                  Øvre skruehull i kassen, skrues i M6 hull i sideveggen i bilen.

Hull i bunn, bolter i M6 fester i gulvet.

Nedre bolter.

Øvre festebolt. det er samme på begge sider
                  .

Prøvemontert bassene.

Erik Fido Westgård

Comment

• Dette begynner å se farlig pent ut!
                    Flink du
                    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

• Rydda pusserom på verksted - no er det EM-finale og SEMA show

Å vaska verksted.. Saab må ha det fint mens jeg er borte vettu Bli stående alene så lenge.
                      Erik Fido Westgård

Comment

• Dette kan du blir bare sittende å gape av så bra det blir:P flink
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic
                        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                        www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• håhå. han har det Tengtools settet Koster ikke akkurat lite det nei!

Comment

• Denne tråden her er jo rett og slett en inspirasjonstråd for oss newbies Erik.
                            Har allerede fanget opp små detaljer. Utrolig godt forklart.
                            Du har vel ikke lyst å ha "lærling"rundt deg.Har 14 dager fri innimellom på nyåret.
                            Per
                            Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                            Audison Music Expression
                            http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                            http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

Comment

• Det er ikke så mange dager til jeg er tilbake, da er det nok litt som står for tur tenker jeg
                              Erik Fido Westgård

Comment

• Venter spent på nye updates.
                                Ser ut som du har gjort et godt fargevalg fido, som med annet du gjør blir vel denne også dønn strøken. Også med tanke på utstyrslista. syns ODR-forsterkerne har et veldig "seriøst" og voksent utseende. Gleder meg til å se og høre "ferdig" resultat
                                mvh. Magnus Røthe

Alpine - Focal - Ground Zero - Stinger
                                BMW 330Xi - Nissan Navara

Comment

Working...
                                X