Originally posted by erikfido
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
erikfido: Saab93Fido edition
Collapse
X
-
Originally posted by TheCharger View PostFlyger noen lilla lapper her ja... Men det blir en grom bil... Lærerikt å se på hva du får til...Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Fikk til en riktig farge med blitz, blir spennende å lakke den svensken tru jeg
Da har jeg fått prøvemontert fjærben, bremser og 8.5x20"
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Originally posted by AudioCustom View PostFantastisk rå farge! Blir spennende å se hvordan dette går. Dyktig kar med fresen også ser jeg...Erik Fido Westgård
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postblir farlig gromt til slutt fido!
Mangler noen HK, vi får se.Erik Fido Westgård
Comment
-
får ta turen for å innspisere litt en helg
Har vel noe dekor planer som snart må bli satt ut i livet og vi..."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postfår ta turen for å innspisere litt en helg
Har vel noe dekor planer som snart må bli satt ut i livet og vi...Erik Fido Westgård
Comment
-
blir vannvittig den bilen din Erik, du sier det ikke skal bli som seaten, men det blir vel jaggu ikke langt unna!!! Bilen ble i hvertfall stein kul med den nye fronten og den lakken ser drit kul ut. Stå på!!sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Erik André View Postblir vannvittig den bilen din Erik, du sier det ikke skal bli som seaten, men det blir vel jaggu ikke langt unna!!! Bilen ble i hvertfall stein kul med den nye fronten og den lakken ser drit kul ut. Stå på!!Erik Fido Westgård
Comment
Comment