Originally posted by LLH
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
erikfido: Saab93Fido edition
Collapse
X
-
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
-
Knippsa ett litt bedre bilde av felgen - tenkte lakke de chromma pinnene i samme farge som bilen, men er ikke seikker.... hmmm
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Originally posted by InstallBay Hamar View PostHmmm... Skeptisk til det, Fido! Blir vel litt krom i fronten også, eller?? De orginale bitene der...Erik Fido Westgård
Comment
-
Det er bare å komme det Kennth B. er nok i nærheten.
Blir vel ingen lakk på felg ser det ut som....
Erik Fido Westgård
Comment
-
mulig jeg er rar da, for jeg syntes det var mye tøffere med den rødlige fargen :P
Comment
-
Ser utrolig bra ud fido
Når få du på dekk, og kan senke den ned på bakken? Regner med at bremsevæsken er på plass og klar til testing?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
vet, men jeg syntes de hadde hvert tøffere i bilens farge de og
er vel bare lei krom :P
Comment
-
Ville vel egentlig sett dem i sin helhet på bilen før jeg hadde klart å lage meg en mening tror jeg.
Men ja, rødfargen kræsjer med kaliperen, så selv om jeg er heftig krome motstander, så syns jeg det passer bedre enn bilens farge herMvh
Rolf Try Nygård
Comment
Comment