Announcement

Collapse
No announcement yet.

erikfido: Saab93Fido edition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mjah, skjer det noe her da?

Comment

• Mjaa det skjer da litt om dagen, men ikke mye med stakkar Saab. Det drar seg til for litt bygging utover høsten - skal en tur til EM for å sjå litt hva de andre har fønne på i det siste og om det er no nytt
      Erik Fido Westgård
      www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

Comment

• tror jeg blir råeste saaben ever!
        Syke kalber du har til bilen!

Comment

• Nå har jeg kommet i gang med saab'n og sveiset sammen brakett til spiller og instrumentpanel.
          Tenkte sette varmeapparat kontrollen under spilleren

Erik Fido Westgård
          www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

Comment

• Artig å se at du har kommet i gang igjen!!

Stå på!
            Mvh Morten
            - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
            Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
            Bad Sound Kills Good Music!

Comment

• Det var en snodig km/t instrument. Er det en Saab greie ? Eller er det uoriginalt ?
              Veldig bra bremsevalg, hørt mye flott om de der
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

• Bra å se deg i sving igjen, Fido!

Det er nok det originale instrumentet som har blitt utsatt for litt Fido-ism!

Comment

• Sveiset ferdig brakett til instrumenter, spiller og varmeappart

Begynt å støpt Høyttalerkasser i dashbordet

Erik Fido Westgård

Comment

• artig å sjå at lysta på stereo bygginga i saaben er der igjen
                    Mvh
                    Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

• Er så utrolig hva ei EM uke kan gjøre for inspirasjon og pågangsmot
                      Pioneer PRS

Comment

• se her ja,no snakka oss
                        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

• Ja detta ser ut som mye arbe, men litt hver dag så er det utruli ka som skjer veit du
                          Å en em-tur setter sine spor hehe..
                          Erik Fido Westgård

Comment

• fy flate du veit ka du holder på med du altså heilt inponert av heeila greia di
                            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

• Pussa bakside og innside og litt kanter, klar for nytt lag glassfiber

Erik Fido Westgård

Comment

• Hvor store blir de kassene der da?
                                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Working...
                                X