Mjah, skjer det noe her da?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
erikfido: Saab93Fido edition
Collapse
X
-
Mjaa det skjer da litt om dagen, men ikke mye med stakkar Saab. Det drar seg til for litt bygging utover høsten - skal en tur til EM for å sjå litt hva de andre har fønne på i det siste og om det er no nyttErik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Nå har jeg kommet i gang med saab'n og sveiset sammen brakett til spiller og instrumentpanel.
Tenkte sette varmeapparat kontrollen under spilleren
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Artig å se at du har kommet i gang igjen!!
Stå på!Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
Det var en snodig km/t instrument. Er det en Saab greie ? Eller er det uoriginalt ?
Veldig bra bremsevalg, hørt mye flott om de derVW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Sveiset ferdig brakett til instrumenter, spiller og varmeappart
Begynt å støpt Høyttalerkasser i dashbordet
Erik Fido Westgård
Comment
-
Ja detta ser ut som mye arbe, men litt hver dag så er det utruli ka som skjer veit du
Å en em-tur setter sine spor hehe..Erik Fido Westgård
Comment
-
Pussa bakside og innside og litt kanter, klar for nytt lag glassfiber
Erik Fido Westgård
Comment
-
Hvor store blir de kassene der da?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
Comment