Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjekt Sharan 2003 4Motion Sportliner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Har selv dørtekk med filt i golfen,, å det er siste gang jeg trekke opp dører og dash i filt :P
    MVH, Øivind Sandvik
    sigpic
    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
    www.sandviksbassogbongel.com

Comment

He He, skjønner det men trekker de opp i skinn til våren. Siden det ikke var de orginale, så ble det enklest å gjøre det på denne måten. Men skal gjøres om en del til våren så får ta det da. Fikk nå melding om at alt var ferdig så skal opp etter Godset Rbk kampen å hente tingene. Men ser det helt for jævli ut når det er montert, så river jeg filten av he he.
      Legger ut bilder etterhvert når jeg begynner monteringen i bilen.

Comment

Da var montering av dørtrekk nesten i box, untatt en ting. Filten er så tykk at du må ta springfart for å få igjen døra. Så dette går ikke, blir å rive de av og bruke vinyl. Så om noen har lyst å trekke de om og vet hva de gjør, så gi meg beskjed. Støping og alt annet er tipp topp men trekkingen av dørtrekkene holder desverre ikke mål.

Comment

ta kontakt med http://autodesign.no/ de kan helt sikkert hjelpe deg med å trekke dørsidene. flinke folk.
          Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

Takk for tips sender de en mail å hører hva di sier :-)

Comment

Lagt ut min samsung s3 for salg vist noen skulle trenge ny telefon

Comment

Liten oppdatering med bilder

Da har jeg jobbet som en gal i 2 dager og kom meg ned til Judys bilstereo i Dag (Torsdag)

Før jeg kunne begynne med monteringen, så måtte jeg bygge om sete løsningen på Sharanen. I utgangspunktet, så er det 6 separate stoler i 3 rader. For å få en brukanes familiebil, så måtte jeg bygge om slik at den ble 5 seter. Dvs fører og passasjerstol og 3 stoler bak der i bredden. Noe som viste seg å bli en passe stor utfordring.

Ringte Norge rundt, får å få tak i de ekstra festene jeg måtte ha i gulvet. Det fant jeg på Sagrenda, men da passet ikke det orginale teppet så opp til Sagrenda igjen, for å dra ut teppet fra en Ford Galaxy. En ordentlig drittjobb he he. Men nå er alt i rute, fester til stoler teppe og diverse andre dingsebomser. Og har stoor bagasjeplass og plass til sub kasse og bagasje. Så kjerringa er fornøyd så da er stemningen i huset betraktelig bedre.

Hos Judys bilstereo, så ble det trukket 50 Kv strømkabel, lagt opp nye høytaler kabler til frontsettet,phono kabler og demping av dører. Så rakk vi ikke mere

. Men ned igjen på Lørdag for å få montert opp forsterkere,frontsett, sub imprint osv. De åpningene dere ser ved begge sidene av kassa, skal etterhvert kles igjen. batteri skal inn på ene siden. Så her legges alt skjult.
                Kommer med ny oppdatering etter at Judys bilstereo er ferdig med monteringen på Lørdag. Og hvordan det ferdige produktet ser ut.

Nok preik her er bilder. Kommenter gjerne.

Så begynner jeg å demontere.

Teppe endelig ute

Så montering av stol fester i gulvet

3 Montert 6 igjen

Laang tid etterpå, stoler prøvemonteres. nå 3 i bredden istedenfor 2

Så prøving av kassa. Ser veldig bra ut så langt

Så de etterhvert berømte dørtrekkene. Og ja de skal trekkes om i vinyl. Men det til våren.

Så til slutt et bilde fra Judys verksted. Ole drar 50 Kv og jammen gikk det smertefritt. Men kablene til høytalerne i førerdør? Ja det tok litt lenger tid he he. Men nå er alt klart for oppkobling Lørdag. Så følg med da for ny oppdatering.
                Last edited by woodpile; 09-11-2012, 00:27.

Comment

Når man får komentarer, som at man ikke gidder å komentere prosjektråder uten bilder, så skjønner jeg det. Men skjønner ikke hvor kommentarene blir av når man legger ut bilder? Kommer en oppdatering litt senere i dag.

Comment

råe dørtrekk
                    FI SP4
                    LIB
                    Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                    DD4LIFE

Comment

Hei her kommer slutt produktet, og nei, dørtrekkene er helt på trynet så de kommer til å forandres til våren. Kassa har blåselyder men spiller noe inni h med en 12" Og frontsettet spiller insane høyt. Så fornøyd med produktene.

Mister Ole, skal få kremjobb til våren. Dvs nye dørtrekk og kasse til 2 stk 12" i Gladen serien :-)
                      Takker så mye til Judys bilstereo, (Ole) veldig fornøyd med innsatsen og jobben he he.

Vel nok preiking her er bildene.

Så er vi igang

De enda mere berømte dørtrekkene med elementer montert, og passet diskantene? Tjaa lar andre få svare på det.

Så ser det slik ut når det er ferdig.

Kassa er festet i gulvet, i de orginale skrue hullene til stolfestene så den sitter dønn fast. Driver nå, og skal få tettet åpningene på hver side av kassa, stripse litt kabler og få dekt kabel kaoset på baksiden av kassa.

Comment

Hvordan ble enden på visa med dørtrekkene, får du igjen dørene nå??
                        Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

Comment

Ja tar jeg springfart så går de igjen. Helt latterlig he he

Comment

Hehe såpass Bare passe på å ikke sprekke opp igjen glassfiberen da
                            Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

Comment

Diskantene passet definitivt ikke Men skal se om ikke vi kan får vinklet det så ikke det bare spiller rett i leggene Var det jeg sa. Det er ett godt element
                              Ole Petter Holelien
                              Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                              Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                              Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Ja du hadde rett ang elementet :-)

Har nå fått fra Usa
                                ALPINE PXA-H100 + KTX-H100 IMPRINT AUDIO PROCESSOR

Sparte 1300.- i forhold til Norge.
                                Prisen ferdig inn med frakt og moms ble 1400.- NOK, ikke ille og så er det helt nytt.

Så har noen en bærbar pc og lyst til å hjelpe meg så blir jeg veeeeeldig gla :-)
                                Last edited by woodpile; 13-11-2012, 00:48.

Comment

Working...
                                X