Og om noen har forslag til hvordan koble opp det forran og i bakdørene på forsterkeren? Tips tas imot med takk. Prøvd å søke men fant ikke noe fornuftig.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Prosjekt Sharan 2003 4Motion Sportliner
Collapse
X
-
Tror du mangler to kanaler for å kunne gjøre det du tenker på (om jeg forstår deg rett at du vil kjøre frontsettet aktivt).
Siden du har 2stk 2-kanalere så holder det til diskanter og midbassere, men ikke til sub.
Om jeg har misforstått, og du skal bruke det medfølgende delefilteret, så er det bare plug and play fra forsterkere til delefiltere, og deretter delefiltre til høyttalere.VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785
Comment
-
Lite respons, men legger ut noen bilder jeg fikk fra bygger. Skal ta flere bilder underveis i monteringen av dørtrekk, høytalere og div. Men foreløpig ser det slik ut, beklager dårlig bilde :-)
Kassa er designet fritt av bygger og slik ble resultatet
Dørtrekkene blir slik :-)
Spent på det frontsettet og Gladen 12" aldri hatt disse merkene før.
Har noen hatt disse produktene før, del erfaringen her :-)
Comment
-
Originally posted by woodpile View Postså vist jeg kjøper en 4 kanaler og en 2 kanaler så er jeg i mål?
Du kobler diskantene på kanal 1 og 2, og mellomtonene på 3 og 4 i parallell på hver side så du ender opp i 2 ohm, så forsterkern leverer godt med effekt til slutt brokobler du subben på den gjenværende 2-kanaleren (husker ikke om det var enkel eller dobbel talespole på elementet, men pass på serie/parallell da brokobling halverer hva forsterkeren oppfatter motstanden til å være).
Vet ikke hvordan denne H100 imprint-saken fungerer, men om det er noe tilsvarende som dsp-storebrødrene H650 og H700/H701 fra Alpine, så kan du dele alt aktivt og oppnå et bedre lydbilde samtidig som alle elementene blir foret med mer effektVW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
Comment
-
Originally posted by woodpile View PostLite respons, men legger ut noen bilder jeg fikk fra bygger. Skal ta flere bilder underveis i monteringen av dørtrekk, høytalere og div. Men foreløpig ser det slik ut, beklager dårlig bilde :-)
Kassa er designet fritt av bygger og slik ble resultatet
Dørtrekkene blir slik :-)
Brukt "glassfibermaker'n" i Drammen eller?VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
Comment
-
Hvem er det som støper/bygger for deg?
Artig prosjekt, følger medAudi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496
Comment
-
Originally posted by woodpile View PostDørtrekkene blir slik :-)
Skal du trekke alle dørtrekka med filt?Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by woodpile View PostIkke helt sikker på hva du mener ? Men er tanken ja :-)Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Har de orginale dørtrekken. Disse dørtrekkene fant jeg på hoggern og de var ikke pene i utgangspunktet. Så gjorde det på denne måten. Skulle kansje brukt vinyl men litt sent nå :-) skal gjøres om en del av anlegget til våren, så blir vel å trekke de orginale penere da.
Comment
-
Originally posted by woodpile View PostHar de orginale dørtrekken. Disse dørtrekkene fant jeg på hoggern og de var ikke pene i utgangspunktet. Så gjorde det på denne måten. Skulle kansje brukt vinyl men litt sent nå :-) skal gjøres om en del av anlegget til våren, så blir vel å trekke de orginale penere da.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Originally posted by woodpile View PostEn kar som heter Vegard i Drammen som støper. Han støper alt man måtte ønske, og det han har gjort for meg hittil virker veldig bra :-)
Flink han, men som nevnt, så hadde det blitt knall om det hadde vært trukket i skinn i stedet for filt Det ordner han for deg vettu...VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
Comment
Comment