Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Autodesign prosjekter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"Bare lakkmateriellet har en sum på 312500,- Så kommer alt arbeidet i tilegg"

FY FAEN

Sinnsyk fin bil

Comment

Sikkert en komma feil der. Mtp hvor mye bobla skulle ha kostet uten spons og kompiser klarer jeg ikke helt se realiteten med den prisen. Men men... Tatt feil før jeg

Comment

Nice! Kommer til og bli 2 syke prosjekter dette her!
        Adrian Edel

Mercedes Benz w202 c220
        Audison|Hertz|Focal

Comment

Den der var faktisk ganske fin. er mye potensiale. Skal bli morro å se hva dere finner på med den

mvh kim

Comment

Dette blir spennende gutter
            Den caddy'en var den fineste i hele agder
            Mvh
            Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Dette blir sikkert kanonbra

Comment

Er den ikke ment til å være en arbeids bil? Hadde jeg hatt den, hadde jeg ikke turt å herje med den = ikke i bruk som jobbebil
                Last edited by Question mark; 12-10-2012, 18:31. Reason: Trykkleif
                ?

Comment

Originally posted by Question mark View Post
                  Er den ikke ment til å være en arbeids bil? Hadde jeg hatt den, hadde jeg ikke turt å herje med den = ikke brukt den som jobbebil
                  Caddyen til Morten er ment å være en kombinert bruksbil og ekstrem stereobil..

Ved å være litt lur i valg av byggematerialer kan det være fullt mulig å ha en bil som funker til daglig bruk, samtidig som den har myyye lyd...
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Og uten og ødelegge lakk og annet stæsj

Comment

Originally posted by Morten Pettersen View Post
                      Og uten og ødelegge lakk og annet stæsj
                      Jeg hadde vel tenkt ekstra på det, hadde jeg hatt den Caddy'en der, men samt skal sies. Disse to prosjektene her ser jeg fram til. Jeg gleder meg som en liten unge!
                      ?

Comment

Fått noen beskjeder om at linken ikke virker, så da legger jeg ut direkte Caddy bilde.

Comment

Prosjekt VW Luop Showbil

Da var Lupoen klar etter halvannan ukes "dustejobbing"... Bilen har vært vist på dynaBels stand på Oslo Motorshow helgen som var! Bra med oppmerksomhet når den fikk "strekke litt" på spiderne...

Fikk Teng Tools / Petter Solbergs verktøytavler til å rase i gulvet på standen ved siden av, så at bilen funker er iallefall sikkert.. hehe :P Moro å ha en bil som BRÅKER skikkelig!

Hmmmm....

...er det ikke "vegg" som er tingen for tiden?? Dette er vegg med baller!
                          2x Mosconi Zero 1 til sub, Mosconi Zero 4 til midbass/diskant og Mosconi A-class til fulltonene i dashbordet.

X-max = 30cm

Gladen Aerospace 165.2-active x2 i dørene

Pioneer AVH-8400BT og det nye styredisplayet til Mosconiprosessoren på plass.
                          Tang Band 3" fulltoner i dashbordet..

Kjappisbygge med "Raggartyg"...
                          350Liter kasse ble jo nesten "borte" i den STORE bilen.. Har faktisk lett mulighet til 65Liter til.
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

wow, det var litt av noen slaver :O aldri sett slike før ,dette må bli bra

Comment

Dette blir rått
                              Mvh
                              Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Hvilke Tang Band 3" har dere brukt i dashen?
                                You know, Im all about that bass...

Comment

Working...
                                X