Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thomas_T: Prosjekt Civic- Pioneer/hertz/audison

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Thomas_T View Post
    Takk for det. Ble bedre enn jeg hadde håpet på dette..

A-stolpene blir trekt litt senere når han får rett type trekk til dem.
    Ja, det ser fort endel bedre ut når du får på vinyl på delene
    A-stolpene skal trekkes i grått?

Spørs om du skulle hatt en LRx 1.1k monoblokk til den bassen din, og fått både den og LRx 4.1k'n på de rammene du har laget til Dynabel forsterkerne?
    Det hadde blitt snacks
    Last edited by InstallBay Tønsberg; 28-02-2008, 11:37.

Comment

Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
      Ja, det ser fort endel bedre ut når du får på vinyl på delene
      A-stolpene skal trekkes i grått?

Spørs om du skulle hatt en LRx 1.1k monoblokk til den bassen din, og fått både den og LRx 4.1k'n på de rammene du har laget til Dynabel forsterkerne?
      Det hadde blitt snacks
      A-stolpene blir grå ja.. Tror det blir knall

Hadde helt klart vært best med en LRx 1.1k men den koster jo noen kroner den også.. Får se hva vi finner ut underveis. hehe
      Thomas Thrana

Comment

Det kom seg virkelig nå.

Når du sier grå, blir det alcantara da? Hvordan er det å trekke ting som det er så og si ingenting strekk i?
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Originally posted by NeDD View Post
          Det kom seg virkelig nå.

Når du sier grå, blir det alcantara da? Hvordan er det å trekke ting som det er så og si ingenting strekk i?
          Blir vel alcantara ja, er ikke lett å trekke men dette tror jeg Anders på Installbay får til. Dyktig den mannen
          Thomas Thrana

Comment

Får vel komme med en liten update her igjen selv om det ikke har blitt gjort så veldig mye i det siste.

Har lagt opp alt av kabler til stereoen, byttet til sort dashbord og stoler fra vti og fortsatt litt i bagasjen.
            Baksetene jeg hadde fra min sedan passet ikke overens i hb'en, så vi må trekke om baksetene. Nå har jeg ikke noe snøring på å sy, men jeg skal gi det et forsøk.

Forandring i planene i bagasjen også, dynabel forsterkerene ble byttet til fordel for en Audison Lrx 1.1k, og da stemte ikke rammene jeg laget helt. Og pga litt trøbbel på jobben så har jeg ikke tilgang på sveiseapparat lengre så da ble det en litt provosorisk løsning med noe mdf jeg hadde liggende.
            Får nesten bare se an hvordan det blir tilslutt så får vi helle forandre det senere hvis det blir helt på trynet..

Har også senket bilen og montert noen nye lykter foran.
            Satser fortsatt på å bli ferdig iløpet av påsken...

Thomas Thrana

Comment

Originally posted by Thomas_T View Post
              Blir vel alcantara ja, er ikke lett å trekke men dette tror jeg Anders på Installbay får til. Dyktig den mannen
              Hehe..Er vell 0 problem for Anders å trekke a-stoplene dine med vinyl..Ser meget bra ut dette prosjektet! Knallbra..
              VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Da fikk jeg gjort litt idag også

Mangler enda material til bakseteryggen men håper å få det imorgen. Ble litt gliper her og der men det får stå til. Er ikke helt fornøyd med denne løsningen men jeg får heller pønske ut noe lurt å prøve igjen senere.

Et par bilder..

Thomas Thrana

Comment

Originally posted by Tommen View Post
                  Hehe..Er vell 0 problem for Anders å trekke a-stoplene dine med vinyl..Ser meget bra ut dette prosjektet! Knallbra..
                  Takker.

joda, anders fikser biffen vettu..
                  Thomas Thrana

Comment

En liten update på hva som har blitt gjort i påsken.

Har nå fått lyd i anlegget, mest for å spille inn midbassene men også for å faktisk få høre at det er håp om å bli ferdig.. Ikke så veldig bra lyd enda men det blir når alt kommer på plass. håper jeg..

Har nå oppgradert kabler i motorrom (dynamo/starter/jord) og montert nytt Optima yellow batteri. Bagasjerommet er stort sett ferdig, er bare baksetene som står igjen. Da er det trekking av bakseter og lage deksel på bakseteryggen.
                    Foran mangler vi å trekke armlener i dørtrekk og montere a-stolper.
                    Så det begynner å nærme seg.

litt bilder:

Thomas Thrana

Comment

Ble skikkelig fint.
                      Men jeg tror det hadde blitt mye penere hvis forsterkerne hadde vært sorte, men kanskje bare meg det.
                      Mvh
                      Evy Anita Kristiansen
                      Frøya, Sør-Trøndelag

Comment

Originally posted by Boragirl View Post
                        Ble skikkelig fint.
                        Men jeg tror det hadde blitt mye penere hvis forsterkerne hadde vært sorte, men kanskje bare meg det.
                        De nye LRx modellene er sorte og veldig mange lakkerte de gamle sorte. Men smak og behag. Layouten ble hvertfall felig fin her
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                          De nye LRx modellene er sorte og veldig mange lakkerte de gamle sorte. Men smak og behag. Layouten ble hvertfall felig fin her
                          Jeg vet de nye er sorte.
                          Og har sett de gamle lakkert sorte, de ble kjempe kule.
                          Tenkte det hadde passet fint i denne bilen med sorte forsterkere,
                          men self. opp til eier.
                          Mvh
                          Evy Anita Kristiansen
                          Frøya, Sør-Trøndelag

Comment

hvordan spiller de hertz HXS 300 D subben?
                            VW Golf II Gti 16v

Comment

Forsterkerene skal i første omgang bli lakket i samme farge som bilen utvendig, men hvis det blir fulstendig kræsj så blir det matt sort.. Har bare ikke rotet meg til å kjøpe lakk enda..
                              Thomas Thrana

Comment

Originally posted by Knudsen View Post
                                hvordan spiller de hertz HXS 300 D subben?
                                Hadde denne i min forrige bil, men lyden var ikke allverden pga for lite kassevolum (bygd ut ifra hertz sine anbefalinger.. )
                                Virker bedre nå med mer passelig kassevolum, men har ikke fått testet den noe særlig enda før alt er skikkelig på plass..
                                Thomas Thrana

Comment

Working...
                                X