Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thomas_T: Prosjekt Civic- Pioneer/hertz/audison

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Thomas_T View Post
    Forsterkerene skal i første omgang bli lakket i samme farge som bilen utvendig, men hvis det blir fulstendig kræsj så blir det matt sort.. Har bare ikke rotet meg til å kjøpe lakk enda..
    Da blir det bra til slutt da.
    Syns bare den blå fargen kræsjet med resten.
    Gleder meg til og se hvordan det blir.
    Mvh
    Evy Anita Kristiansen
    Frøya, Sør-Trøndelag

    Comment


    • #47
      Originally posted by Boragirl View Post
      Da blir det bra til slutt da.
      Syns bare den blå fargen kræsjet med resten.
      Gleder meg til og se hvordan det blir.
      Takk for det, satser på at det blir til slutt jeg også.
      Helt enig med deg, blå fargen stemmer ikke med noe. Men jeg er redd at hvis jeg lakker de mørk grå så blir det litt tamt med tanke på at resten av forsterkeren er sølv/grå. Men vi får prøve å se..
      Thomas Thrana

      Comment


      • #48
        Originally posted by Thomas_T View Post
        Takk for det, satser på at det blir til slutt jeg også.
        Helt enig med deg, blå fargen stemmer ikke med noe. Men jeg er redd at hvis jeg lakker de mørk grå så blir det litt tamt med tanke på at resten av forsterkeren er sølv/grå. Men vi får prøve å se..
        Tja... du kan ha rett i det, men det kan jo slå den andre veien og bli veldig kult.
        Mvh
        Evy Anita Kristiansen
        Frøya, Sør-Trøndelag

        Comment


        • #49
          ser jo knall ut dette=) hva skjer forran a?
          Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

          Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
          Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

          Comment


          • #50
            Originally posted by Fryd1lund View Post
            ser jo knall ut dette=) hva skjer forran a?
            Takker for det. Forran skjer det ting vettu...

            Fikk idag tilsendt a-stolpe deksel fra autod, fantastisk jobb med trekking!
            Har prøvd meg på å trekke armlener i dørtrekkene med alcantara også. Gikk på et vis da, men trenger mer øving..

            Ellers så er alt montert, er fornøyd med hvordan det ble tilslutt. Så nå er det faktisk mulig å ta ibruk bilen også

            Skal få tatt noen bedre bilder senere..










            Thomas Thrana

            Comment


            • #51
              Meget pent alt foran ser "orgianlt" ut, liker looken

              Ang. de forsterkerene dine så kunne du jo lakkert de i "hertz" orange, tror det hadde vært litt knasj, spørs blir ikke så nøytralt i allefall
              Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

              Comment


              • #52
                Veldig veldig bra

                Kommer til å låte bra også dette når noen kyndige får justere skikkelig.
                Du kan ta deg en tur til jonny b.

                Syns forsterkerne burde være matt sort jeg

                Comment


                • #53
                  Originally posted by mrZipp0 View Post
                  Meget pent alt foran ser "orgianlt" ut, liker looken

                  Ang. de forsterkerene dine så kunne du jo lakkert de i "hertz" orange, tror det hadde vært litt knasj, spørs blir ikke så nøytralt i allefall
                  Takk for det, planen var jo en ryddig og stilfull installasjon som jeg synest selv ble bra tilslutt. Litt småting enda men i hovedsak er det ferdig.

                  Angående oransje så tror jeg det blir skjæring med resten siden det meste består i sort og grått. Men det hadde nok sett kult ut hvis fargen hadde gått igjen andre plasser.
                  Thomas Thrana

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
                    Veldig veldig bra

                    Kommer til å låte bra også dette når noen kyndige får justere skikkelig.
                    Du kan ta deg en tur til jonny b.

                    Syns forsterkerne burde være matt sort jeg
                    Takker

                    Hehe, har ikke fått helt til den justeringa nei så det spørst om en skulle hatt litt hjelp..
                    Har du foresten sjekket opp om dere får inn noe svart alcantara snart?

                    Skal som sagt prøve med grå først på forsterkerene for å se hvordan det blir. Føler det er verdt et forsøk
                    Thomas Thrana

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Thomas_T View Post
                      Takker

                      Hehe, har ikke fått helt til den justeringa nei så det spørst om en skulle hatt litt hjelp..
                      Har du foresten sjekket opp om dere får inn noe svart alcantara snart?

                      Skal som sagt prøve med grå først på forsterkerene for å se hvordan det blir. Føler det er verdt et forsøk
                      Ja, det er ikke så enkelt når du har aktiv deling på midbass og passiv på mellomtone/diskant

                      Det blir nok bra tilslutt skal du se

                      Comment


                      • #56
                        Funderer litt på om jeg skal lage et deksel i glassfiber i bagasjerommet siden det ble litt gliper og slikt på det jeg har laget. Men får se litt utpå våren/sommeren. Godt å få den på veien igjen iallefall.

                        Har ikke fått tak i stoff til å trekke opp bakseter enda, men fikk laget til dekselene på bakseteryggen iallefall. har kun testmontert det til nå, må finne ut en litt diskrè festemåte først..
                        Har midlertidig trekt over et sort laken til setene er trekt.

















                        Å så har vi en liten diskusjon gående på hvem som har best lyd i kjøretøyet sitt... ser ikke ut til at det blir noe enighet på det området..
                        Thomas Thrana

                        Comment


                        • #57
                          ble virkelig fine de a-stolpene likte dette vedlig godt. nice jobb !
                          Aleksander Hammernes
                          Trondheim (Hitra)
                          JBL THE SOUND OF LIVE MUSIC
                          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=905

                          Comment


                          • #58
                            Dette ble bra! Håper jeg får sjans til å høre!
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                            Comment


                            • #59
                              Ble gromt! Syns da ikke dørtrekke ble så aller verst da?

                              Nice bike på det siste bilde.
                              Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                              Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                              Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                              Comment


                              • #60
                                litt offtopic:
                                Hvor fikk du kjøpt alcantara?
                                Var å hørte med den lokale stoffselgeren og der kjøpte jeg 2 meter scay eller vinyl 1 som dere kaller det for bare 230kr tilsammen, men han hadde ikke alcantara. Men syns scayen var utrolig billig Samme som på installbay, 1,40 bred.

                                Comment

                                Working...
                                X