Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thomas_T: Prosjekt Civic- Pioneer/hertz/audison

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Skai og Vinyl1 fra installbay er IKKE det samme!! Skai er et registrert varemerke, og vanlig 'skai' er bare strekkbart i en retning gjerne. Vinyl1 er strekkbar i alle retninger, for å si det slik.

    Kan IKKE sammenlignes.

    Stoff&Stil her i Drammen har mye snadder. Møbelruskinn-ettellerannet kaller de det. Litt over 100,- pr. meter.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #62
      Originally posted by Typhon View Post
      Skai og Vinyl1 fra installbay er IKKE det samme!! Skai er et registrert varemerke, og vanlig 'skai' er bare strekkbart i en retning gjerne. Vinyl1 er strekkbar i alle retninger, for å si det slik.

      Kan IKKE sammenlignes.

      Stoff&Stil her i Drammen har mye snadder. Møbelruskinn-ettellerannet kaller de det. Litt over 100,- pr. meter.
      Okei, da beklager jeg det. Men noen som vet hvor man kan få tak i alcantara?

      Comment


      • #63
        Her kalles det Comfort Suede, men dog.
        http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=562
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #64
          Originally posted by nicoolai View Post
          Okei, da beklager jeg det. Men noen som vet hvor man kan få tak i alcantara?
          Eller som Tony sa, "møbelruskinn" fra Stoff & Stil, rett over en hundrepenge per meter. Ca. 1.40 bredde om jeg husker rett

          Comment


          • #65
            Originally posted by Hammernes View Post
            ble virkelig fine de a-stolpene likte dette vedlig godt. nice jobb !
            Takk for det.
            Originally posted by thomasekeli View Post
            Dette ble bra! Håper jeg får sjans til å høre!
            Takker Er ikke umulig at det blir sjangs for å høre. Synest det spiller greit nå, men har vel en del å gå på med litt mer justering... håper jeg.
            Originally posted by NeDD View Post
            Ble gromt! Syns da ikke dørtrekke ble så aller verst da?

            Nice bike på det siste bilde.
            Takk for det Dørtrekkene ble jo bra, men armlenene fikk litt småfeil. Ikke noe voldsomt, men det er der.. Men man må vel ha rom for forbedring..
            Originally posted by nicoolai View Post
            litt offtopic:
            Hvor fikk du kjøpt alcantara?
            Var å hørte med den lokale stoffselgeren og der kjøpte jeg 2 meter scay eller vinyl 1 som dere kaller det for bare 230kr tilsammen, men han hadde ikke alcantara. Men syns scayen var utrolig billig Samme som på installbay, 1,40 bred.
            Alcantara er kjøpt hos Installbay.
            Thomas Thrana

            Comment


            • #66
              Ser bra ut detta gitt...

              Kunne tenkt meg en liten "prøvelytt" da jeg lurer på å kjøre omtrent samme oppsett og plassering med diskant, mellomtone og midbass i golfen min.

              Hadde vært kult å fått tatt en kikk en dag siden jeg bor i Molde.
              Fred Hugo Høgseth
              2003 BMW 530dat
              Pioneer - Hertz - Audison - Connection
              www.InstallBay.no

              Comment


              • #67
                Originally posted by Skallesei View Post
                Ser bra ut detta gitt...

                Kunne tenkt meg en liten "prøvelytt" da jeg lurer på å kjøre omtrent samme oppsett og plassering med diskant, mellomtone og midbass i golfen min.

                Hadde vært kult å fått tatt en kikk en dag siden jeg bor i Molde.
                Takk for det.

                Prøvelytt må vi da vel få til. Er ganske fornøyd jeg iallefall, spiller bra for å være såpass rimelig dette oppsettet.

                Ellers så har jeg så smått begynt å forandre litt i bagasjerommet, skal komme med bilder og oppdateringer etterhvert.
                Thomas Thrana

                Comment


                • #68
                  Trakk du forresten a-stolpene selv? Hvordan var CS´n å få rundt mellomtonene??
                  Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                  Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                  Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by NeDD View Post
                    Trakk du forresten a-stolpene selv? Hvordan var CS´n å få rundt mellomtonene??
                    Trakk ikke disse selv, ble gjort av Anders Fleischer dette. Alcantaraen er skjøtet på undersiden, men det vises nesten ikke..
                    Thomas Thrana

                    Comment


                    • #70
                      Okei Thomas, takker for svar. Sorry for off-topic..
                      Hvilken klasse skal du stille i neste år?
                      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by NeDD View Post
                        Okei Thomas, takker for svar. Sorry for off-topic..
                        Hvilken klasse skal du stille i neste år?
                        Planene for neste år er fortsatt ikke helt spikret, men lurer på om det blir advanced. vi får se..
                        Thomas Thrana

                        Comment


                        • #72
                          Hepp.
                          Lenge siden det har blitt gjort noe her nå, men har fått oppgradert bagasjerommet litt. Ble litt hektisk for å bli ferdig før finalen, så skal ta det opp igjen å fintilpasse dekslene iløpet av vinteren. Men det ble iallefall noe bedre.

                          Fikk lakket forsterkerene matt sort, og siden vi blåste HXS subben så monterte jeg en ny HX sub. Denne passet også noe bedre til resten av installasjonen etter min mening..
                          For å få bagasjerom til å stå litt i stil med det innvendige ellers så valgte jeg å lage et deksel rundt forsterkere og sub som jeg trekkte i grå alcantara, samme som i dørtrekket foran.
                          Synes selv det ikke ble så aller værst.

                          Litt prøving og feiling med glassfiberdekslene, har aldri laget noe slikt før men man må jo bare prøve. Resultatet ble helt greit, bortsett fra litt små tilpassningsfeil. Men skal få rettet opp det iløpet av vinteren.









                          Thomas Thrana

                          Comment


                          • #73
                            Ble en utrolig fin løsning dette her. Så bilen i helgen, så godt ut.
                            Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                            Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                            Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                            Comment


                            • #74
                              meget inponerende
                              Einar fleischer

                              Pioneer
                              JL audio
                              hertz
                              earthquake

                              http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2636

                              Comment


                              • #75
                                Utrolig pent anlegg!

                                Comment

                                Working...
                                X