Endelig har man kommet igang med et lite prosjekt etter lengre tids stagnering, bilen er en 85 Mazda 929 stv som ble kjøpt av ett par enkle grunner: det var eneste rimelige baktrekkern til salgs her nord omtrent, og det er lettere å bygge og finne på stereoløsninger i gamle biler.
Bilen:
Utstyr i bilen per nå:
Pioneer Deh-p88rs2
Shitty SPL-komponentsett jeg hadde liggende som funka greit med masse EQ'ing
2x10" Orion Cobalt i lukka kasse
RF Prime monoblokk
Dynabel 2-kanaler til frontsettet
2x50kvadrat bak samt greie signalkabler fra Installbay
Foreløpig er fremdørene og bagasjeluka dempet med alu-butyl, men har nok til resten av bilen også
Dette ble slengt raskt sammen på en kveld for å få liv laga inntil videre så forvent ikke top finish på noe som helst, spesielt ikke i bagasjen :P
Her skal det inn masse rart, funderer på å tyvlåne ideen om sveisa kasser inne i forskjermene til TB W6-1139Si
Er usikker på hvilke mids og tweetere som skal inn men blir noe egenkomponert 3-veis antar jeg.
Subwoofer blir etterhvert oppgradert til 15-18" i stor porta kasse(her vurderes bl.a Alpine Type R 15)
Har liggende forsterkere til den store gullmedaljen, bl.a Orion XTR275, JBL PX-300.4 osv osv. så det ser jeg ikke mørkt på
Bilen:
Utstyr i bilen per nå:
Pioneer Deh-p88rs2
Shitty SPL-komponentsett jeg hadde liggende som funka greit med masse EQ'ing
2x10" Orion Cobalt i lukka kasse
RF Prime monoblokk
Dynabel 2-kanaler til frontsettet
2x50kvadrat bak samt greie signalkabler fra Installbay
Foreløpig er fremdørene og bagasjeluka dempet med alu-butyl, men har nok til resten av bilen også
Dette ble slengt raskt sammen på en kveld for å få liv laga inntil videre så forvent ikke top finish på noe som helst, spesielt ikke i bagasjen :P
Her skal det inn masse rart, funderer på å tyvlåne ideen om sveisa kasser inne i forskjermene til TB W6-1139Si
Er usikker på hvilke mids og tweetere som skal inn men blir noe egenkomponert 3-veis antar jeg.
Subwoofer blir etterhvert oppgradert til 15-18" i stor porta kasse(her vurderes bl.a Alpine Type R 15)
Har liggende forsterkere til den store gullmedaljen, bl.a Orion XTR275, JBL PX-300.4 osv osv. så det ser jeg ikke mørkt på
Comment