Announcement

Collapse
No announcement yet.

85 Mazda 929 STV

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 85 Mazda 929 STV

Endelig har man kommet igang med et lite prosjekt etter lengre tids stagnering, bilen er en 85 Mazda 929 stv som ble kjøpt av ett par enkle grunner: det var eneste rimelige baktrekkern til salgs her nord omtrent, og det er lettere å bygge og finne på stereoløsninger i gamle biler.

Bilen:

Utstyr i bilen per nå:
    Pioneer Deh-p88rs2

Shitty SPL-komponentsett jeg hadde liggende som funka greit med masse EQ'ing

2x10" Orion Cobalt i lukka kasse

RF Prime monoblokk

Dynabel 2-kanaler til frontsettet

2x50kvadrat bak samt greie signalkabler fra Installbay

Foreløpig er fremdørene og bagasjeluka dempet med alu-butyl, men har nok til resten av bilen også

Dette ble slengt raskt sammen på en kveld for å få liv laga inntil videre så forvent ikke top finish på noe som helst, spesielt ikke i bagasjen :P

Her skal det inn masse rart, funderer på å tyvlåne ideen om sveisa kasser inne i forskjermene til TB W6-1139Si

Er usikker på hvilke mids og tweetere som skal inn men blir noe egenkomponert 3-veis antar jeg.

Subwoofer blir etterhvert oppgradert til 15-18" i stor porta kasse(her vurderes bl.a Alpine Type R 15)

Har liggende forsterkere til den store gullmedaljen, bl.a Orion XTR275, JBL PX-300.4 osv osv. så det ser jeg ikke mørkt på
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Angående bilen så er planen å droppe den to tommer bak og finne 60mm senk foran, Lakkere sort(ikke male eller sprayboks) og sote vinduene 30% helt frem, på felgfronten skal det foreløpig på noen 16" felger med litt kant og ekstra spacere bak som jeg allerede har hentet.

Comment

tøff bil ,planene dine kan bli bra, er disse rwd?

Comment

Kjekt å se at du kom me en tråd daniel :-) skal følge me videre ;-)

Btw. Hadde jo vært tøft å sett AD12'ene dine i action baki der ;-) hehe

Comment

Jepp, det er RWD masse plass under panseret så blir batteribanke der også etterhvert
          Ble kjøpt for 5500 med forbehold om EU-Kontroll i januar, kjørte den inn med en gang det var mulig, og den gikk rett igjennom

Ja ThomasEK, det har vært under kraftig vurdering, men blir i såfall bare en av dem, for den andre gjør en for god jobb i hjemmestereoen til at jeg vil ta den ut derfra
          Last edited by omegadti; 11-10-2012, 15:55.

Comment

Hehe :-) kan bli bra med 1 og ;-)

Jbl 18 da? Så du nevnte jbl 15 gti, men var vel no me jbl 18" å?

Comment

Working...
            X