Originally posted by endrefager
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Endre's seat inca prosjekt
Collapse
X
-
Last edited by endrefager; 18-04-2013, 20:46.2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri
Comment
-
Blir konge dette her EndreMvh
Ole Heen
Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926
Comment
-
Åfyttihelsike! Du bruker gjengestenger til avstivning OG terminal. Det er det smarteste jeg har sett denne uka! Hvis du fikk den ideen selv er det masse respekt.... Eller det får du av meg uansett siden du satser så orginalt. Holder på med å fikse mer avstivning selv for øyeblikket. Ser ut som du er inne i den artige fasen av bygget ditt. Når blir det lyd?never enough!
Comment
-
Originally posted by bass-freek View PostÅfyttihelsike! Du bruker gjengestenger til avstivning OG terminal. Det er det smarteste jeg har sett denne uka! Hvis du fikk den ideen selv er det masse respekt.... Eller det får du av meg uansett siden du satser så orginalt. Holder på med å fikse mer avstivning selv for øyeblikket. Ser ut som du er inne i den artige fasen av bygget ditt. Når blir det lyd?
jo digger å holde på som bare det,i dag var det sol så jeg fikk gjort ganske mye. håpte på test av bassene i dag men kom ikke så langt,men gjort masse annet.
lyd kommer det vel kanskje på mandag har fri da og håper på sol for da blir det 15 timers bildag hehe2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri
Comment
-
Originally posted by nav View PostRått bygg gjorde noe likt eg også bare med 6stk 12" fence å 2 stk lib 5000d Spilte sjukt å byttet frontrute 2 ganger før eg ga mg
Viss frontruten ryker er jeg kanon fornøyd,flexer den er jeg i himmelen.kommer jeg over 150 db er målet mitt nådd2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri
Comment
-
Regner med at det gapet over platen med alle elementene dine er "porten".
Tror Hifonic mener at den kunne trengt litt justering for å bli mer optimal.Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
-
Originally posted by Jørgen View PostRegner med at det gapet over platen med alle elementene dine er "porten".
Tror Hifonic mener at den kunne trengt litt justering for å bli mer optimal.2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri
Comment
-
Jeg kan gi deg eksempler
Dårlig port
http://www.altiuscart.com/uploads/pr...99SB10V34S.jpg
Bedre port
http://i655.photobucket.com/albums/u...3092009326.jpg
For at luften skal bevege seg fritt må det være liten motstand, porter som ikke er rundet av har høyere motstand enn porter med god avrunding, som er finslip og lakkerte. Plassering av porten har også en del å si om du skal måle dB på frontruta.
Avrunding både inni og uten på kassen.Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
Comment