Announcement

Collapse
No announcement yet.

Endre's seat inca prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by endrefager View Post
    Det kommer nok seinere
    Supert!
    You know, Im all about that bass...

Comment

dagens økt
      Attached Files
      Last edited by endrefager; 18-04-2013, 20:46.
      2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

Comment

torsdagens arbeid,er litt som skal kobles hehe men koser reva av meg:-)
        Attached Files
        2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

Comment

Blir konge dette her Endre
          Mvh
          Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Åfyttihelsike! Du bruker gjengestenger til avstivning OG terminal. Det er det smarteste jeg har sett denne uka! Hvis du fikk den ideen selv er det masse respekt.... Eller det får du av meg uansett siden du satser så orginalt. Holder på med å fikse mer avstivning selv for øyeblikket. Ser ut som du er inne i den artige fasen av bygget ditt. Når blir det lyd?
            never enough!

Comment

Originally posted by Heen Audio View Post
              Blir konge dette her Endre

Takker så meget for det

Comment

Originally posted by bass-freek View Post
                Åfyttihelsike! Du bruker gjengestenger til avstivning OG terminal. Det er det smarteste jeg har sett denne uka! Hvis du fikk den ideen selv er det masse respekt.... Eller det får du av meg uansett siden du satser så orginalt. Holder på med å fikse mer avstivning selv for øyeblikket. Ser ut som du er inne i den artige fasen av bygget ditt. Når blir det lyd?
                Ideen hadde jeg delvis selv,hadde to kompiser som hintet litt den veien men jeg var usikker på lede evnen,men det funker gull.,jo takk for gode ord,det hjelper masse på motivasjonen min.

jo digger å holde på som bare det,i dag var det sol så jeg fikk gjort ganske mye. håpte på test av bassene i dag men kom ikke så langt,men gjort masse annet.

lyd kommer det vel kanskje på mandag har fri da og håper på sol for da blir det 15 timers bildag hehe

Comment

dagens økt,subber chek,amper bak chek,subber tilkoblet amper chek,og litt andre ting som kommer bilder av ved neste økt
                  Attached Files

Comment

Rått bygg gjorde noe likt eg også bare med 6stk 12" fence å 2 stk lib 5000d Spilte sjukt å byttet frontrute 2 ganger før eg ga mg
                    2 loud

Comment

Originally posted by nav View Post
                      Rått bygg gjorde noe likt eg også bare med 6stk 12" fence å 2 stk lib 5000d Spilte sjukt å byttet frontrute 2 ganger før eg ga mg
                      .
                      Viss frontruten ryker er jeg kanon fornøyd,flexer den er jeg i himmelen.kommer jeg over 150 db er målet mitt nådd

Comment

150dB bør gå ganske greit Bare lag skikkelig port nå, så er du i mål.
                        Jonas Tautra
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Hifonic View Post
                          150dB bør gå ganske greit Bare lag skikkelig port nå, så er du i mål.
                          Skikkelig port?????

Comment

Regner med at det gapet over platen med alle elementene dine er "porten".

Tror Hifonic mener at den kunne trengt litt justering for å bli mer optimal.
                            Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Originally posted by Jørgen View Post
                              Regner med at det gapet over platen med alle elementene dine er "porten".

Tror Hifonic mener at den kunne trengt litt justering for å bli mer optimal.
                              Hva kan jeg gjøre bedre her da? Tips?

Comment

Jeg kan gi deg eksempler

Dårlig port
                                http://www.altiuscart.com/uploads/pr...99SB10V34S.jpg

Bedre port
                                http://i655.photobucket.com/albums/u...3092009326.jpg

For at luften skal bevege seg fritt må det være liten motstand, porter som ikke er rundet av har høyere motstand enn porter med god avrunding, som er finslip og lakkerte. Plassering av porten har også en del å si om du skal måle dB på frontruta.

Avrunding både inni og uten på kassen.
                                Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Working...
                                X