Announcement

Collapse
No announcement yet.

Endre's seat inca prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tenker på porten din. Når vil endene på den virke som brems for luftstrømmen og gjøre at porten ikke fungerer som en ressonator i samme grad som en port som har avrundinger i begge endene.
    Lager du skikkelige avrundinger i begge ender vil du både høre forskjell og se resultater på dB måling
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

venstre dør snart ferdig
      Attached Files
      2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

Comment

Looking good
        2 loud

Comment

Ser ut som om dette vil spille tøft som pokker. Jeg synes det er noe spesielt over et bygg som har en shitload med 8" subber, mens midbassen ser ut til å være en 10". Artig kombo!
          never enough!

Comment

Originally posted by bass-freek View Post
            Ser ut som om dette vil spille tøft som pokker. Jeg synes det er noe spesielt over et bygg som har en shitload med 8" subber, mens midbassen ser ut til å være en 10". Artig kombo!
            jepp den er 10" hehe
            2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

Comment

Da er alt koblett.opp og jeg har lyd,men no sliter jeg med støy.har prøvd å bytte på signalkabler uten noen særlig endring,jordet ampene fremme på nytt rett i setebeltene fremme uten hell. støye er både når bilen er av og når den er i gang.

Trenger sårt noe tips til hva annet jeg kan gjøre.
              Støyfilter er det noe?

Plz hjelp....

Comment

Originally posted by endrefager View Post
                Da er alt koblett.opp og jeg har lyd,men no sliter jeg med støy.har prøvd å bytte på signalkabler uten noen særlig endring,jordet ampene fremme på nytt rett i setebeltene fremme uten hell. støye er både når bilen er av og når den er i gang.

Trenger sårt noe tips til hva annet jeg kan gjøre.
                Støyfilter er det noe?

Plz hjelp....
                Prøvd annen spiller ?

Comment

Jorde spilleren bedre hjelper av å til eller phonoene
                  2 loud

Comment

Støyfilter er bare tull! Bruk ihvertfall en orignal CD! Også kan du prøve med en annen spiller Si ifra om det ordner seg da!
                    You know, Im all about that bass...

Comment

• Har ikke prøvd annen spiller.skal prøve å jorde spiller bedre.phonoen? Signalkablene du mener? Der er spell nye kabler signalkabler og har prøvd å bytte om uten endring

Comment

• Originally posted by endrefager View Post
                        Har ikke prøvd annen spiller.skal prøve å jorde spiller bedre.phonoen? Signalkablene du mener? Der er spell nye kabler signalkabler og har prøvd å bytte om uten endring
                        Jeg tok en høytaler ledning og festet den på spiller og til ytterste ring på phonokabel jorde på den måten. funket for meg den gang

Sent from my LT25i using Tapatalk 2

Comment

• Det og skal prøves i kveld;-)

Comment

• Hva skjedde med dette bygget? Jeg gledet meg til videoer etc. Ble den ferdig? Ble den solgt, noen som har hørt denne galskapen?
                            never enough!

Comment

Working...
                            X