Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4B Avant Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hjelper ikke at det ser bra ut da det er ubruklig. jeg kan nesten ikke ha med passasjerer. Tar jeg en sving hardt legger bilen seg oppå hjulet og skraper.

Så hadde jeg vært deg så spar pengene, tiden på å bytte og irritasjonene med justerbart. Du har en bil som står pent

MEN om du vil så gitter jeg gjerne dette VMaxx justerbare senkesettet mot oppsettet du har
    Last edited by T-Karlsen85; 29-08-2013, 17:10.

Comment

Originally posted by T-Karlsen85 View Post
      Det er fordel med litt luft mellom dekk og hjulbue Bilen ser så mye friskere ut da. Og vi har heller ikke de beste veiene her i Norge
      Jeg ville beholdt koni senken

Jeg har min så lav, og med ET35 235/35R19 så skal det ingenting før hjulet treffer skjermen. Er redd for at du må ha ET40 med 225 dekk om man skal "grise senke" en A6
      Fine felger!
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Heen Audio View Post
        Veiene er ikke mye og skryte av dessverre, er jo bare huller og spretthopp og vanvittige brokanter.
        Vi skulle jo nektet og betale årsavgiften til veiene er 100% utbedret
        *gauler av latter* heeelt enig. Har lagt igjen et par eksosannlegg og frontfangere rundtforbi.

Ville også hatt den slik den er. Syns det så bra ut

Comment

Hjelper ikke at det ser bra ut da det er ubruklig. jeg kan nesten ikke ha med passasjerer. Tar jeg en sving hardt legger bilen seg oppå hjulet og skraper.

Så hadde jeg vært deg så spar pengene, tiden på å bytte og irritasjonene med justerbart. Du har en bil som står pent

MEN om du vil så gitter jeg gjerne dette VMaxx justerbare senkesettet mot oppsettet du har
          Originally posted by Mrtical View Post
          *gauler av latter* heeelt enig. Har lagt igjen et par eksosannlegg og frontfangere rundtforbi.

hehe, da blir den som den er dere
          Mvh
          Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Originally posted by Mrtical View Post

Jeg la igjen bunnpanna mi (På gamle bilen)

Comment

Hvor er like knappen ?
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Pen bil og så ut som et moro oppsett skal selv inn med et SQL dual sett i en Audi S4 C4. Er vel 2, kanskje 3 uker til hele bilen er "ferdig". Spent på hvordan det spiler

Comment

hahaha,steike og bra

Originally posted by Defus View Post
                  Hvor er like knappen ?
                  Enig

Originally posted by Skarstein View Post
                  Pen bil og så ut som et moro oppsett skal selv inn med et SQL dual sett i en Audi S4 C4. Er vel 2, kanskje 3 uker til hele bilen er "ferdig". Spent på hvordan det spiler
                  Takker
                  Du kommer til og bli imponert over dette settet, med tanke på pris/lydkvalitet så får enn mye for pengene. Men de trenger en kraftig forsterker
                  Du bor jo i Ændal du au ser jeg, er en del på Esso Stoa så sees kanskje der en kveld
                  Mvh
                  Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Har en XL 250 c2 jobber på esso stoa, så skal huke tak i deg om jeg ser deg

Comment

• Da har du en meget god og kraftig 2 kanaler. Gladen forsterkeren gir jo 2 x 375 Watt RMS @ 2 Ohm.
                      Det er du som har S4 Avant'en med 4.2 V8'eren, artige biler det
                      Mvh
                      Ole Heen

Comment

• Må jo ha noe som kan henge med på 2x15" LIB @ 5000w rms Stemmer det, stygg som fy, men går greit og klarte å få hele 160 liter av hjulbrønnen, så kan ikke klage på bilen.

Du får gi meg en demo når jeg finner deg da

Comment

• Da er effektanlegget i hus og blir montert senere i dag.
                          MTX kassen ble solgt i går så nå begynner bygging av nytt snadder baki god vogna
                          Mvh
                          Ole Heen

Comment

• Originally posted by Heen Audio View Post
                            Håper det blir bra, det er Simons anlegg. Ikke akkurat Supersprint og Ferrita kvalitet, men Simons rustfritt er ikke så gale
                            Okay, takker
                            Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                            Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

Comment

• Originally posted by Heen Audio View Post
                              Da er effektanlegget i hus og blir montert senere i dag.
                              MTX kassen ble solgt i går så nå begynner bygging av nytt snadder baki god vogna
                              Fikk du montert det i går mister, åssen ble lyden i det? Spent

Den mtx kassa du solgte der er noe av det sykeste jeg har vært borti når det kommer til trøkk og lydkvalitet. Den blir ikke lett og erstatte med det første ville jeg tro
                              Men er veldig spent på hva du skal til med nå da
                              Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                              Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

Comment

• Originally posted by Sound Quality View Post
                                Fikk du montert det i går mister, åssen ble lyden i det? Spent

Den mtx kassa du solgte der er noe av det sykeste jeg har vært borti når det kommer til trøkk og lydkvalitet. Den blir ikke lett og erstatte med det første ville jeg tro
                                Men er veldig spent på hva du skal til med nå da
                                Blei meget fin lyd i eksosen, skal få lagt ut noen bilder/video etter hvert som tiden strekker til
                                Du får følge med i tråden så ser du hva det blir til
                                Mvh
                                Ole Heen

Comment

Working...
                                X