IKEA har ikke no online handle system, du må ringe nærmeste varehus eller ikea kundesenter, evt sende dem en epost/fax
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nazqul: Prosjekt volvo 850
Collapse
X
-
Bare lurer på en ting her. på dette delefilteret har jeg ringet ut de hvite greierne, hva er de egentlig til og hvorfor er de så viktige. Var nemlig en venn av meg som da de ikke så veldig nødvenige om du har rette forsterkeren. Da vil jeg jo selvfølgelig ha sterke bevis mot at de er nødvendige.
Volvo 850 GLT FTW
Vidar Klavenes
Comment
-
Off Off, her går d sakte. spist noen lattsabb piller. men kansje i neste dagene kommer d til å skje litt mer, får lønning om ikke så lenge så da kan jeg bestille de delene jeg mangler
Men var innom en bilstereo foretning her om dagen. og fikk noen cm av en 50mm2 kabel "tror jeg", men spør du meg ser det mer ut som en 25mm2 kabel. men tror d sto så mye som 4 gouge på den.
Den er værtfall 10mm med plasten og 6mm uten... er det en 50mm2 kabel?Volvo 850 GLT FTW
Vidar Klavenes
Comment
-
Originally posted by nazqul View PostBare lurer på en ting her. på dette delefilteret har jeg ringet ut de hvite greierne, hva er de egentlig til og hvorfor er de så viktige. Var nemlig en venn av meg som da de ikke så veldig nødvenige om du har rette forsterkeren. Da vil jeg jo selvfølgelig ha sterke bevis mot at de er nødvendige.
Om du tar vekk dem så ødlegger du jo hele funksjonen til filteret, da det ikke funker som det skal.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Ah, den er god.
Men er d noen der som kan hjelpe meg med kabler, forige post....
er usikker på hva diametern til en 50m2 kabel er.
For du skjønner d at forsterkeren min har plass til en kabel som er 11-12mm tykk uten plast. Det i mine øyne er VELDIG stort. og om d virkelig trengs:?Volvo 850 GLT FTW
Vidar Klavenes
Comment
-
AH, tenkte noe slik som:
Mellom batteri fremme og bake 25mm2 kabel.
ok fra batteriet bake til forsterker 50mm2
og skal oppgradere kabler fra dynamo til 10mm2
Har tenkt på DynaBel sine kabler, er d bra kabler? eller burde jeg satse på noe annet merke?
Noe annet som er lurt kansje? si ifra, takker for både negative og possitiv respons....Last edited by nazqul; 05-02-2008, 17:46.Volvo 850 GLT FTW
Vidar Klavenes
Comment
-
ikke hørt noe negativt ang. dynabel kablene jeg i allefall, vil tro de funker greit.
ville oppgradert til 25mm2 fra dynamo også, for det første ser det penere ut (matcho) og du får en bedre ledningsevne, ikke at det har så veldig mye å si i dette tilfellet, men 25mm2 er så billig alikevel (dynabel) at hvorfor ikkePioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Comment
-
d er sant, skal gjøre d heller da
Men d er 1 til spørsmål jeg vil ha svar på.
Sikring, den skal jo stå min 30 cm fra batteri, aslå 1 fremme og 1 bake. men hvor mange amp trenger sikringen fremme og bake å være. ?Volvo 850 GLT FTW
Vidar Klavenes
Comment
Comment