Hvor tykke kabler bør man bruke på subbene til vanlig bruk? Eller er det good så lenge det er kvalitetsmerke?
Kommer an på flere ting egentlig. Men har du korte kabler og ikke ekstreme effekter holder 4mm2 mer enn nok til vanlig bruk. Jo lavere ohm subben er på jo mer tap får du i kabelen foresten. Men i praksis tror jeg ikke man trenger å bry seg engang til vanlig bruk
Fikk "lyd" i golfen igjen i dag... har den "rette" lyden når jeg burper nå, men får ikke målt noe, for term laben har ikke kommet... tor steinar, hvor blir den av???!!
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Så lenge d finnes en leverandør i norge, så er d helt sikkert at å bestille fra usa er d siste jeg kommer til og gjøre! Dessuten hjelper d ikke og bestille derfra hvis de heller ikke har de på lager...
Det er pga at han som styrer med Termlab i usa (Wayne) driver og flytter og styr, og derfor hjelper det ikke bestille den utenfor norge heller, så lenge ikke folk sitter med de på lager.
Det er pga at han som styrer med Termlab i usa (Wayne) driver og flytter og styr, og derfor hjelper det ikke bestille den utenfor norge heller, så lenge ikke folk sitter med de på lager.
Lager han de for hånd da eller?
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Begynner nok å komme mektig nært 160 nå
Fått no termlab enda?
har ikke fått term laben ennå, skulle sendes først i neste uke sa Tor.
160 ja? håper d... må nesten klare d, når street bilene spiller 159... men vi får se neste helg på eltek konkurransen hvor høyt jeg kommer...
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Skal du i teoirien spille høyere pga den midtkonsollen?
D funker i noen biler ja, men vet ikke om d funker i min...
dB har som sagt ingen fasit, d handler kun om prøving og feiling for og tyne ut de siste dB...
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment