er samme innmaten i de dynabel forsterkerene som i Ground Zero GZPA 1.20000 SPL. (bare at GZ har to i samme chassi)så det blir nok mye effekt ut her
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jon Ola: dynabelgolfen
Collapse
X
-
-
Da har det kommet litt utstyr
2 sånne subber:
Det er en 60cm vater som står ved siden av subben...
Pen subb tror jeg skal få den til og spille greit
Ampene er store og tunge! Fremdeles 60cm vater ved siden av
En sub og en amp, det blir 4 amper og 2 subber.
Kommer bilder av montering snartJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by OpelPower View PostBlir moro detta
Kan du ta et bilde av suben ved siden av en DY9815?
Hva gjør du med de "gammle" BF7051? (skule hatt en til selv)Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
-
var billig er sikkert verd det;P// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Da har jeg så vidt begynt med kassa, den blir endel større i år, så litt ombygging må til.
Sån så det ut baki når jeg staret i dag:
"Dasjbord og ratt":
Gammel kasse, revet ut front vegg:
Her har jeg revet ut bakveggen:
Kassen blir omtrent så langt bak som den plata jeg har lagt inn bak den gammle kassen
Har tatt en uke fri for og bygge nå, så jeg satser på og få bilen klar til helga. Plana er og dra til Mo i Rana på fredagJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Det blir en hard uke ser jeg jon ola....... men har stoor tru på projektetsigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
Web :www.ulvundsbilstereo.no
Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo
Comment
-
Det er vel ikke lønntsomt å ta fri får å byge db-bil..
Men hobby koster uansett hva man gjør!
Blir spendene å se hva dette spiller...
De 12" som du har i 15" var jo tråss alt de første som ble målt til over 180db! (180,4db)Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Hardt blir det ja, jeg har ikke planer om og få bilen helt ferdig i løpet av en uke da. Bare få den spilleklar til fredag, så kommer vel finpuss og forbedringer utåver sessongen
Fikk gjort litt til i kveld, kassa er nesten ferdig, mangler bare og runde av hjørnene innvendig og skru på front plata. Det er 2 lag laminert 22mm MDF i sider, topp og bunn og 3 lag laminert 22mm MDF i front baffel og bakvegg.
Det ble litt mindre plass bak kassen nå, men jeg skal nok få plass til forsterkerene
Det får være nok for i dag, kommer vel en update i morgen ogsåJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
Comment