Da er fjern kontrollen montert. og den virker Har ingen flere bilder nå, men jeg fikk beskjed om at ampene forhåpentligvis kommer i morgen
så da vet jeg hva jeg har og pussle med i helga...
Skal prøve og få ut noen bilder også da.
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Tips: Video kan også legges til photobucket, samme prinsipp som bilder... (Hint hint fjernkontroll in action)
må vel prøve d da, har drevet i hele dag med og få start på møkka... jeg ga nesten opp helt til jeg så d sto bosch plugger i. satte inn ngk og startet med en gang
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Da er alle ampene montert og koblet opp, 6 timer tok d... Sater på og få koblet subbene i løpet av kvellden, så da blir d "lyd".....
Får ikke testet ennå pga rutene ikke har kommet.
Beklager men d er trøbbel med usb`n på maskina så d blir ingen bilder.
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Da er alle ampene montert og koblet opp, 6 timer tok d... Sater på og få koblet subbene i løpet av kvellden, så da blir d "lyd".....
Får ikke testet ennå pga rutene ikke har kommet.
Beklager men d er trøbbel med usb`n på maskina så d blir ingen bilder.
Da får du låne maskina til en annen Må se bilder, bare må..Gleder meg forferdelig til å høre denne bilen! Skal forresten høre litt rundt jeg, om det er intresse for "arrangementet" under Ørlandsdagene om at du stikker bortover på dB konkuransen som er her i August. Børnes Lyd-Lys kommer, han har vært her de 2 siste årene å dratt igang dB konkuranse. Første året var jeg med selv og kom til "finalen", og havna på 2.plass. Det er en uoffisiel konkuranse dette, kjøres for morro skyld. Flere og flere som blir med på å konkurere Børnes har snakket med DynaBel Golfen (2'er Golfen), og det er snakk i at han også kommer hit, så du får en liten konkuranse?
Da får du låne maskina til en annen Må se bilder, bare må..Gleder meg forferdelig til å høre denne bilen! Skal forresten høre litt rundt jeg, om det er intresse for "arrangementet" under Ørlandsdagene om at du stikker bortover på dB konkuransen som er her i August. Børnes Lyd-Lys kommer, han har vært her de 2 siste årene å dratt igang dB konkuranse. Første året var jeg med selv og kom til "finalen", og havna på 2.plass. Det er en uoffisiel konkuranse dette, kjøres for morro skyld. Flere og flere som blir med på å konkurere Børnes har snakket med DynaBel Golfen (2'er Golfen), og det er snakk i at han også kommer hit, så du får en liten konkuranse?
Ja vi får se om jeg tar turen... bør vel slå den andre dynabel golfen... annen data er på vei, så d blir bilder i løpet av kvelden.
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
dæven for ledninger! bare disse må jo ha kostet flesk. sjønner godt at det tok tid å koble opp alle de forsterkerne.. men det er jo jævli morro da. synes ivertfall jeg. btw: fikk du testet anlegget? kommer til å følge med på denne tråden..
dæven for ledninger! bare disse må jo ha kostet flesk. sjønner godt at det tok tid å koble opp alle de forsterkerne.. men det er jo jævli morro da. synes ivertfall jeg. btw: fikk du testet anlegget? kommer til å følge med på denne tråden..
mvh Thomas
Får ikke testet før rutene er kommet på plass, håper og få testet litt på onsdag. kommer med tilbake melding da. Ellers blir bilen sansynligvis å se i oslo på norskmotorfestival til helga.
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment