Originally posted by InstallBay Hamar
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jon Ola: dynabelgolfen
Collapse
X
-
Da er fjern kontrollen montert. og den virker Har ingen flere bilder nå, men jeg fikk beskjed om at ampene forhåpentligvis kommer i morgen
så da vet jeg hva jeg har og pussle med i helga...
Skal prøve og få ut noen bilder også da.Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by Chasin View PostTips: Video kan også legges til photobucket, samme prinsipp som bilder... (Hint hint fjernkontroll in action)Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by Chasin View PostTips: Video kan også legges til photobucket, samme prinsipp som bilder... (Hint hint fjernkontroll in action)"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Det er på tide med en liten stemningsrapport fra låven til Jon Ola.
Oppkobling av fjernstart
Kun det nødvendigste av kabelsortiment
En budbil kom med disse eskene...
Innholdet
Bygging av rack
Pågangsmot
Prinsippet med racket
Kommer vel noen komentarer fra hovedpersonen etterhvert...Pioneer PRS
Comment
-
Drit tøft!! Blir bra dette Jon Ola!Erik
Alpine CDA-7998R
Alpine SPX-177R 6-1/2"
Alpine SWR-1222D
Alpine MRV-F545
Alpine MRD-M1005
Alpine 6397CX 6x9''
Dynabel BF0804
http://www.bassrace.no/
Comment
-
Da er alle ampene montert og koblet opp, 6 timer tok d... Sater på og få koblet subbene i løpet av kvellden, så da blir d "lyd".....
Får ikke testet ennå pga rutene ikke har kommet.
Beklager men d er trøbbel med usb`n på maskina så d blir ingen bilder.Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostDa er alle ampene montert og koblet opp, 6 timer tok d... Sater på og få koblet subbene i løpet av kvellden, så da blir d "lyd".....
Får ikke testet ennå pga rutene ikke har kommet.
Beklager men d er trøbbel med usb`n på maskina så d blir ingen bilder.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostDa får du låne maskina til en annen Må se bilder, bare må..Gleder meg forferdelig til å høre denne bilen! Skal forresten høre litt rundt jeg, om det er intresse for "arrangementet" under Ørlandsdagene om at du stikker bortover på dB konkuransen som er her i August. Børnes Lyd-Lys kommer, han har vært her de 2 siste årene å dratt igang dB konkuranse. Første året var jeg med selv og kom til "finalen", og havna på 2.plass. Det er en uoffisiel konkuranse dette, kjøres for morro skyld. Flere og flere som blir med på å konkurere Børnes har snakket med DynaBel Golfen (2'er Golfen), og det er snakk i at han også kommer hit, så du får en liten konkuranse?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Da kom d data Og dermed noen bilder av dagens økt.
12 stk Dynabel BF7501 montert. Og d er plass til flere.. hmmm..
her er ampene på, mange grønne dioder..
Lednings kaos? Litt trangt om plassen ja.
Motnerte eksos anlegg også...
D var alt jeg hadde for nå. Satser på ny update i morgen.Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
dæven for ledninger! bare disse må jo ha kostet flesk. sjønner godt at det tok tid å koble opp alle de forsterkerne.. men det er jo jævli morro da. synes ivertfall jeg. btw: fikk du testet anlegget? kommer til å følge med på denne tråden..
mvh ThomasSoundMagus, Arizona Eagle, Magnat, DD!!
Comment
-
Originally posted by Taumas View Postdæven for ledninger! bare disse må jo ha kostet flesk. sjønner godt at det tok tid å koble opp alle de forsterkerne.. men det er jo jævli morro da. synes ivertfall jeg. btw: fikk du testet anlegget? kommer til å følge med på denne tråden..
mvh ThomasJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostJa håper d!! Du får stikke oppom låven en tur, driver på utåver jeg.Erik
Alpine CDA-7998R
Alpine SPX-177R 6-1/2"
Alpine SWR-1222D
Alpine MRV-F545
Alpine MRD-M1005
Alpine 6397CX 6x9''
Dynabel BF0804
http://www.bassrace.no/
Comment
Comment