syke syke mann detta må bli sinnsykt!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jon Ola: dynabelgolfen
Collapse
X
-
Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
En liten update igjen, på lørdag holt vi på en par timer for og kalibrere ampene, og d gjikk veldig bra. Helt til vi skulle til og måle tidsforsenkning på subbene, da smalt d, og d d kom fram protektion lamper på 3 amper.
her har jeg tatt ut 2 amper
og nye amper har alerede ankommet
de nye er montert og funker
her er noen bilder av bilen før lakkering...
håper jeg får lakkert den i kvelld. blir testing i morgen, kommer vel med en update da også.Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by freddie View PostHva skjedde med forsterkerene? Var det feil på dem, eller var det såkalt "brukerfeil"?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Et par bilder fra dagens økt, hadde ikke nok lakk så panser og tak gjenstår.
Nå er jeg langt ifra noen lakkerer og bilen ble lakkert med bengalakk på en støvete låve nesten uten lys, og deretter ble resultatet....
dårlige bilder, men dere ser da fargen iallefall...Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
-
Originally posted by Alta Bilstereo View PostBrukt bengalakk eller no sånn? Ble braJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View Postbengalakk ja, bra og bra... når d er mørkt så er d vel grit nok... blir endel klistermerker, så da hper jeg folk ser på de istede for lakken
Comment
-
Originally posted by Alta Bilstereo View Postjepp.du sprøytet ja.tynnet du mye ut å me hva? kjekt å vite itilfelle man bruker benga til noe.Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Liten update, bilen er lakkert ferdig og d har kommet på noen klister merker.
NB!! d ble IKKE bra lakkert...
ble litt testing også, men d er støy i spilleren så jeg ville ikke dra på så voldsomt. men spillte 156,6... skal hente annen spiller i morgen.Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
Comment