Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jon Ola: dynabelgolfen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Da har d blitt 3 lag med 22mm MDF på bakveggen også, så forhåpentligvis blir den litt roligere nå. vandret ca 2 cm før.... har calibrert ampene også i dag, så nå får alle spolene nøyaktig lik effekt Hadde jeg bare hatt den termlaben nå... Må tvinge per egil oppåver snart tror jeg, litt spennt på om d blir noe bedre Beklager, men ingen bilder... gadd ikke og gå inn etter kameraet...
    Jon Ola, team dynabel
    78 mod golf1 db-bil
    92 mod golf3 bruks bil

Comment

• Fikk testa litt i dag, men så tok jeg en burp litt for tidlig. Altså hadde ikke elementene få kjølt seg ned nok siden forrige spilling, så jeg brennte en spole på den ene subben. Må bare få si at dette ikke sjer til vanlig i en vanlig bil. D er for at jeg kjører på ca 10kw pr element nå... Ganske mange ganger mere en de er bygget for Men spillte 158,9dB. Så d begyner og nerme seg
      Jon Ola, team dynabel
      78 mod golf1 db-bil
      92 mod golf3 bruks bil

Comment

• Originally posted by dynabelgolfen View Post
        Fikk testa litt i dag, men så tok jeg en burp litt for tidlig. Altså hadde ikke elementene få kjølt seg ned nok siden forrige spilling, så jeg brennte en spole på den ene subben. Må bare få si at dette ikke sjer til vanlig i en vanlig bil. D er for at jeg kjører på ca 10kw pr element nå... Ganske mange ganger mere en de er bygget for Men spillte 158,9dB. Så d begyner og nerme seg
        Dette er et veldig bra resultat, du kommer nermere og nermere Er jo ikke første elementet du svir av spolen på Hehe..Kommer for å teste en dag jeg også..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

• Originally posted by Tommen View Post
          Dette er et veldig bra resultat, du kommer nermere og nermere Er jo ikke første elementet du svir av spolen på Hehe..Kommer for å teste en dag jeg også..
          Ja d erjo ganske høyt d... må regne med litt svinn under testing sån sm sjer når man gjør feil d... bare kom og test ja, men ikke før etter helga.
          Jon Ola, team dynabel
          78 mod golf1 db-bil
          92 mod golf3 bruks bil

Comment

har ikke fått term laben ennå, skulle sendes først i neste uke sa Tor.
            160 ja? håper d... må nesten klare d, når street bilene spiller 159... men vi får se neste helg på eltek konkurransen hvor høyt jeg kommer...
            Og i superstreet 1-2 har Team Blaupunkt (fra Norge) spillt 165 db...
            Han var på konkuranse i Svergie for noen helger siden og spillte det...
            TEAM RE-LOUD
            Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
            2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

Comment

• Hva er det høyeste som noen gang er spilt i norge?
              Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

• Originally posted by re-load View Post
                Og i superstreet 1-2 har Team Blaupunkt (fra Norge) spillt 165 db...
                Han var på konkuranse i Svergie for noen helger siden og spillte det...
                Ja, jeg hørte d.Men de ampene Team Blaupugnkt bruker er vel ikke kommet ut i salg, og dermed ikke godkjent for bruk i db? Men høyt er d ja! og ampene kommer sikkert ut i salg snart...
                Last edited by dynabelgolfen; 28-08-2007, 23:42.
                Jon Ola, team dynabel
                78 mod golf1 db-bil
                92 mod golf3 bruks bil

Comment

• Originally posted by Øyvind View Post
                  Hva er det høyeste som noen gang er spilt i norge?
                  På det målesystemet som er i dag, er den høyeste scoren 158 db i street bil.
                  I street maks, er den høyeste scoren 155.4 db
                  I superstreet er det 159.2 eller 159.3 db mener jeg... men samme bil/mann spillte 165 i Svergie.Etter å ha fått inn mere effekt +++
                  I xtreme er den høyeste scoren så langt på 161 db mener jeg...
                  I lekebil klassen er det satt score på 169.5 db eller noe...

Men om litt, vil jeg tro at xtreme scoren i Norge blir litt høyere.

På det gammle målesystemet var det 3 biler over 170 db. (173.5db som høyeste bil) men der må jeg legge til at det var "snillere måling"/lettere å spille høyt på, kontra dagens system...
                  Last edited by re-load; 29-08-2007, 00:00.
                  TEAM RE-LOUD

Comment

Ja, jeg hørte d.Men de ampene Team Blaupugnkt bruker er vel ikke kommet ut i salg, og dermed ikke godkjent for bruk i db? Men høyt er d ja! og ampene kommer sikkert ut i salg snart...
                    Trur han har puttet inn 3 like amper til,? og han har kjørt 3 x konk. med den ene han brukte, ..Så jeg vil tro dem er godkjennte...?
                    Mener å ha lest at dem må spesial bestilles, uten å si det sikkert...?
                    TEAM RE-LOUD

Comment

Men om litt, vil jeg tro at xtreme scoren i Norge blir litt høyere.
                      Mener du meg nå? Eller får jeg endelig konkurranse?
                      Jon Ola, team dynabel
                      78 mod golf1 db-bil
                      92 mod golf3 bruks bil

Comment

Mener du meg nå? Eller får jeg endelig konkurranse?
                        Ja,mente deg nå...
                        TEAM RE-LOUD

Comment

Ja,mente deg nå...
                          Ok Men d hadde vært gøy me litt konkurranse også...
                          Jon Ola, team dynabel
                          78 mod golf1 db-bil
                          92 mod golf3 bruks bil

Comment

• di kjøre 1 forsterker i den seaten sin team blau på 2 stk 18"
                            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

• Originally posted by lui View Post
                              di kjøre 1 forsterker i den seaten sin team blau på 2 stk 18"
                              I Norge har dem gjort det...De brukte 4 forsterkere i Svergie.
                              TEAM RE-LOUD

Comment

Ok Men d hadde vært gøy me litt konkurranse også...
                                Tja, det er det mulig du får...Iallefall hvis Øyvind får gjort det som står igjen på bilen...
                                TEAM RE-LOUD

Comment

Working...
                                X