Du får gjøre det ekstra vanskelig for de denne gangen da, punktsveis skruene fra undersida og ditto i chassi på bilen sånn at man må til med vinkelsliper for å få ut greiene
Fort gjort å løsne det på verkstedet, men rimelig kinkig å drasse på vinkelsliper når man skal naske vil jeg tro
Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Du får gjøre det ekstra vanskelig for de denne gangen da, punktsveis skruene fra undersida og ditto i chassi på bilen sånn at man må til med vinkelsliper for å få ut greiene
Fort gjort å løsne det på verkstedet, men rimelig kinkig å drasse på vinkelsliper når man skal naske vil jeg tro
ikke glem at du må muligens ha med agrigat/sjøteledning
Ramma jeg sveiset var skrudd fast i kassa i øvre kant og skrudd fast i karosseri i nedre kant, forsterkerene var festet med m5 unbraco skruer med lås mutter og jeg borra skruene så det ikke skulle gå an og bruke unbraco på de... Så jeg trodde jeg var ganske sikker...
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Har gjort litt på golfen mens jeg venter på amper, sveiset fast M16 bolter, 3 stk pr. dør.
20mm stål med 2 stk M16 bolter
Ferdig på høyre side
Venstre side
Skal fixe litt inni bilen også, men jeg kan ike gjøre mer før jeg har testet, og før jeg kan teste må jeg ha amper...
De skal vsst komme i løpet av morgen dagen
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment