Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw sql

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Z og 9518 kan nok ikke sammenlignes nei. Men du verden for en lyd det er i 9518 allikevel.. i 180 liters kasse tunet til 34hz, som Judys Bilstereo har, dæven altså for en lyd. Uansett hvor mange kw man mater den med og uansett hvor brutal musikk man hører på så er fortsatt bassen så god at det bare er behagelig å høre på. Ikke på fullt volum inne i bilen selvsagt, da snakker vi med dørene åpne og show for hele plassen. Så for meg spiller den mer enn pent nok, og i tillegg kan man jo mate den med f.eks 7kw og spille gørra av ganske mye.
    Så dette har jeg troa på, jeg skal ikke delta på verken EMMA eller DBdrag aktivt med dette, dette er kun for egen glede (og de rundt meg til tider enten de vil eller ikke :P ).
    Mvh Julian Sommer
    Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

Gamle Z var nesten overkommelig, Men når nye serien kom nå ble det det ett LITE hopp i prisen kan man si Ikke noe problem med SQL med 9518
      Ole Petter Holelien
      Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
      Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
      Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Hva kostet den gamle serien? Kanskje det kommer noe morsomt på bruktmarkedet etterhvert for de som tør å kjøpe brukt
        Nei du det har jeg skjønt, det har du gitt meg "levende" bevis på at funker gull, hehe. Så dette blir spennende. Aldri hatt en så dyr og bra sub før, og har aldri hørt 12" mellomtoner i en bil. Må bare få tak i stor nok forsterker til subben nå så blir det ordentlig lyd.
        Mvh Julian Sommer

Comment

Mener det var rundt 29000kr
          Ole Petter Holelien
          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

må bare si at 9518 TRENGER ikke så stor forsterker når man bare spiller musikk. har kun 800w ca. på hvert element i min bil nå. å kan si at spiller rimelig heftig :P ser fram til å få kjøpt inn 3-4 batteri + koble til ei blokk til, da får de plutselig 2000w hver
            FI SP4
            LIB
            Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
            DD4LIFE

Comment

Min vil få stakkarslige 1600w til å begynne med. At det blir lyd er jo ingen tvil om, men på et element som tåler flere kw så er det jo stakkarslig med så lite effekt jeg kommer til å ha i starten :P 4kw fra Ground Zero blir det neste, sammen med et batteri til og litt større dynamo
              Mvh Julian Sommer

Comment

Har fått gjort litt mer

Dører blir avfettet innvendig:

Lydisolert med tre lag STP silent coat.

Alle kontakter osv. ble festa med tec7 for å unngå vibrasjoner, før jeg hadde på dørtrekket.
                Dørtrekket som også er lydisolert ble limt på med tec7 i tillegg til de originale klipsene, deretter skrudd fast for å få mest mulig press på tec7

Sorry for elendige bilder. Ikke kjøp deg HTC one X hvis du liker å ta bilder med telefonen.. :P
                Mvh Julian Sommer

Comment

Da var mellomtonene montert og dørtrekkene ferdig skrudd fast.

Ble ikke igjen all verdens benplass, men det funker. Må bare få på noe beskyttelse foran høyttaleren.
                  Mvh Julian Sommer

Comment

Ikke så ofte på drive in (mcd) eller betaler manuelt i bomstasjoner?
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by ugn View Post
                      Ikke så ofte på drive in (mcd) eller betaler manuelt i bomstasjoner?
                      Jo, faktisk alt for ofte Hvordan det?
                      Mvh Julian Sommer

Comment

Synes liksom fra:

til:

blir det vel litt vanskelig å rulle ned vinduet?
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Hehe har elektriske vinduer i denne bilen, det øverste bildet er de samme dørtrekka, men i den forrige bilen min
                          Mvh Julian Sommer

Comment

Da har jeg lyd! Ble overraskende bra til og med
                            Mvh Julian Sommer

Comment

Dette må jeg få oppleve en gang meget interresert hvordan lyden er med 12" i dører
                              x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
                              Audi a4 avant
                              Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

Comment

Spiller utrolig bra helt ned til 50hz hvertfall, helt rå båndbredde på disse høyttalerne, og b2 diskantene gjør jo jammen jobben sin bra. Spiller ganske så brutalt, får vondt i ørene før høyttalerne vrenger ihvertfall, og lydkvaliteten er helt fin selv på de høyeste volum Meget godt fornøyd!
                                Mvh Julian Sommer

Comment

Working...
                                X