Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw sql

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sykeste frontsettet jeg har sett

Comment

Kan med hånda på hjertet si at dette oppsettet her, FUNKER! Gleder meg virkelig til å høre 9518 når denne er på plass! Må få tak i meg noen dør trekk jeg og, så jeg får bygd noe forran jeg og.
      Mvh Myrland
      Kenwood-Digital Designs-Ground Zero-GladenNorwegian Champion Street Trunk 2013

Comment

Originally posted by Slednekk View Post
        Sykeste frontsettet jeg har sett
        enig Må verr det sykeste 2-veis front settet jeg å har sett

Skal ha en prøve lytting hehe

Comment

Hehe bra dere liker det! For å si det sånn så hadde holdt i massevis med en 2515 til dette frontsettet, de har en helt enorm respons helt ned imot 50hz, noe jeg aldri ville trodd i ei dør. (Mulig jeg gjentar meg selv fra forrige side nå).
          Er egentlig så fornøyd med DD2515'ene mine at jeg har lyst til å utsette bytte av sub til sommeren. Kommer til å trenge flere batterier og, for nå med 5 forsterkere på totalt 4,5kw RMS så ble selv North Star nsb90 batteriet underlegent.
          Angående DD2515 så følte jeg i forrige bilen at jeg manglet bare det aller siste lille ekstra. Men nå, i bilen jeg har nå uten takluke, så er det helt noe annet. Takluka på den forrige var tydeligvis ikke tett, og spørs om det ikke lakk luft flere steder og. I denne bilen spiller den tydelig høyere, penere og dypere. Elsker lyden i bilen slik den er nå! Her er det ingenting som henger etter eller er slapt, for å si det sånn.
          Skal få målt hvor mye effekt hver høyttaler får, så fort jeg får lånt et skikkelig multimeter. Er det V AC 20 det skal stå på, for å måle utgangene på forsterkere?

Bare å ta seg en Lillehammer-tur for de som vil høre, hehe! Har ingenting imot å brife litt med dette
          Last edited by Custom; 30-11-2012, 17:09.
          Mvh Julian Sommer
          Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

4t hver vei, så må ta det sammen med noe annet jeg skal da :P hehehe

Comment

90 mil for en prøvelytt blir i lengste laget for meg også, får håpe det blir en tur sørover en dag, da kommer jeg garantert til å stoppe på Lillehammer

Comment

Skal ratt en tur bortover i løpet av helgen så hvis du er ute og cruiser så er jeg interresert!
                x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
                Audi a4 avant
                Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

Comment

Originally posted by Stangjordet View Post
                  Skal ratt en tur bortover i løpet av helgen så hvis du er ute og cruiser så er jeg interresert!
                  Skar love deg at det funker. Er så en får øresus om man vil for å si det trygt.
                  Mvh Myrland

Comment

Hehe skal nok ut i helga og ganske mye eller fremover, er helt hekta på lyden selv, jeg! Dere får tekste meg på 92658416 dere som vil og har mulighet til å høre, for dette har jeg ingenting imot å brife litt med! All creds til DD og judysbilstereo.no for helt enorme produkter med MEGET god valuta.
                    Mvh Julian Sommer

Comment

Originally posted by Custom View Post
                      Hehe skal nok ut i helga og ganske mye eller fremover, er helt hekta på lyden selv, jeg! Dere får tekste meg på 92658416 dere som vil og har mulighet til å høre, for dette har jeg ingenting imot å brife litt med! All creds til DD og judysbilstereo.no for helt enorme produkter med MEGET god valuta.
                      Judys Bilstereo med stor J og B! KNALL bra service!
                      Mvh Myrland

Comment

Lag en video for som bor litt langt unna da

Får jo ikke hørt hvor høyt og pent det spiller, men sånn circa da..

Comment

Originally posted by lyd View Post
                          Lag en video for som bor litt langt unna da

Får jo ikke hørt hvor høyt og pent det spiller, men sånn circa da..
                          Skal få lånt et videokamera og tatt en skikkelig film snart - eller ti
                          Mvh Julian Sommer

Comment

Det er noe jeg virkelig savner med dette bitte lille samfunnet. Filmer!
                            ?

Comment

Originally posted by Question mark View Post
                              Det er noe jeg virkelig savner med dette bitte lille samfunnet. Filmer!
                              Skal få ordnet film Men er ikke lett å få vist på en film hvordan et anlegg spiller. Man får jo sammenlignet med andre filmer, men så fort man har et bra kamera høres det jo ut som et bra anlegg, kontra de som filmer med iphone osv :P

Her er ihvertfall en "film" (stummende mørke) filmet med Samsung Galaxy S2 i natt på oppimot 50m avstand
                              http://www.facebook.com/photo.php?v=10151137228886283
                              Får jo et viss inntrykk av lydkvaliteten. Skal få til noe bedre innen kort tid

Nå blir GZ gzna 2800xii byttet ut med BF7501, så har jeg litt å gå på til jeg får inn 9518. Blir selvsagt noe enda større etterhvert, men da må jeg først ha inn et batteri til
                              Last edited by Custom; 01-12-2012, 20:13.
                              Mvh Julian Sommer

Comment

Kult at noen gjør slikt!
                                Jonas Tautra
                                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Working...
                                X