Sykeste frontsettet jeg har sett
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw sql
Collapse
X
-
Hehe bra dere liker det! For å si det sånn så hadde holdt i massevis med en 2515 til dette frontsettet, de har en helt enorm respons helt ned imot 50hz, noe jeg aldri ville trodd i ei dør. (Mulig jeg gjentar meg selv fra forrige side nå).
Er egentlig så fornøyd med DD2515'ene mine at jeg har lyst til å utsette bytte av sub til sommeren. Kommer til å trenge flere batterier og, for nå med 5 forsterkere på totalt 4,5kw RMS så ble selv North Star nsb90 batteriet underlegent.
Angående DD2515 så følte jeg i forrige bilen at jeg manglet bare det aller siste lille ekstra. Men nå, i bilen jeg har nå uten takluke, så er det helt noe annet. Takluka på den forrige var tydeligvis ikke tett, og spørs om det ikke lakk luft flere steder og. I denne bilen spiller den tydelig høyere, penere og dypere. Elsker lyden i bilen slik den er nå! Her er det ingenting som henger etter eller er slapt, for å si det sånn.
Skal få målt hvor mye effekt hver høyttaler får, så fort jeg får lånt et skikkelig multimeter. Er det V AC 20 det skal stå på, for å måle utgangene på forsterkere?
Bare å ta seg en Lillehammer-tur for de som vil høre, hehe! Har ingenting imot å brife litt med detteLast edited by Custom; 30-11-2012, 17:09.Mvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
Comment
-
Originally posted by Stangjordet View PostSkal ratt en tur bortover i løpet av helgen så hvis du er ute og cruiser så er jeg interresert!Mvh Myrland
Kenwood-Digital Designs-Ground Zero-GladenNorwegian Champion Street Trunk 2013
Comment
-
Hehe skal nok ut i helga og ganske mye eller fremover, er helt hekta på lyden selv, jeg! Dere får tekste meg på 92658416 dere som vil og har mulighet til å høre, for dette har jeg ingenting imot å brife litt med! All creds til DD og judysbilstereo.no for helt enorme produkter med MEGET god valuta.Mvh Julian Sommer
Comment
-
Originally posted by Custom View PostHehe skal nok ut i helga og ganske mye eller fremover, er helt hekta på lyden selv, jeg! Dere får tekste meg på 92658416 dere som vil og har mulighet til å høre, for dette har jeg ingenting imot å brife litt med! All creds til DD og judysbilstereo.no for helt enorme produkter med MEGET god valuta.Mvh Myrland
Kenwood-Digital Designs-Ground Zero-GladenNorwegian Champion Street Trunk 2013
Comment
-
Originally posted by lyd View PostLag en video for som bor litt langt unna da
Får jo ikke hørt hvor høyt og pent det spiller, men sånn circa da..Mvh Julian Sommer
Comment
-
Originally posted by Question mark View PostDet er noe jeg virkelig savner med dette bitte lille samfunnet. Filmer!
Her er ihvertfall en "film" (stummende mørke) filmet med Samsung Galaxy S2 i natt på oppimot 50m avstand
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151137228886283
Får jo et viss inntrykk av lydkvaliteten. Skal få til noe bedre innen kort tid
Nå blir GZ gzna 2800xii byttet ut med BF7501, så har jeg litt å gå på til jeg får inn 9518. Blir selvsagt noe enda større etterhvert, men da må jeg først ha inn et batteri tilLast edited by Custom; 01-12-2012, 20:13.Mvh Julian Sommer
Comment
Comment