Originally posted by Hifonic
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw sql
Collapse
X
-
Mvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
-
HØRES HELT KREM UT!! kan nesten ikke vente til jeg blir ferdig med mine dører
Comment
-
Originally posted by Hagalien View Postkan nesten ikke vente til jeg blir ferdig med mine dørerMvh Julian Sommer
Comment
-
Begynner å hjelpe seg nå jaOle Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Hehe begynner å bli høyt nok selv for meg nå Skal prøve å få filmet litt i dagslys i dag, selvom det blir med telefon
Ingen som vil kjøpe 2stk DD2515, 2stk DD508 og 2stk DD VO 6,5 da?Mvh Julian Sommer
Comment
-
Originally posted by Custom View PostDet skjønner jeg godt Høres ut som du får et ganske likt oppsett som meg, men hva slags kasse skal du bygge til 2x9518? Hehe jeg får nøye meg med en jeg, inntil videre, men målet er jo 2stk 18", så blir nok en til etterhvert.
Comment
-
Høres bra ut, Hagalien Blir litt mindre kasse på meg da, 160 liter netto, etter tips fra Judys Bilstereo (som har fått bekreftet dette av Dag Johansen). Tuningen havner nok på 34hz.Mvh Julian Sommer
Comment
-
Helst litt større tror jeg at jeg nevnte men den jeg hadde var bare 150l netto og funket som pokker det ogOle Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Okei men da blir det noe mellom 160-180 ihvertfall, får se hva jeg ender opp med etter å ha rundet av og stivet av den kassa jeg allerede har, hvis ikke den blir solgt så jeg bygger en helt ny.
Blir morsomt å bygge noe med 4cm tykke vegger og gjengestenger som avstivere, i stedet for det jeg er vant til, 19mm tykke vegger og kun slot port som avstiverMvh Julian Sommer
Comment
-
I morgen reiser Ground Zeroen (gzna'en som jeg bruker på basserne) til fordel for en BF7501 som skal drive DD9518 i begynnelsen, til jeg får råd til en kraftigere amp til den. Venter fortsatt på å få solgt alle subbene og mellomtonene så jeg skal få bestilt DD9518.Mvh Julian Sommer
Comment
-
Da var den nye babyen henta
Også måtte jeg jo lakkere den så den passer litt bedre inn sammen med alle DD høyttalerne
Mvh Julian Sommer
Comment
-
Bytta forsterker med mamma i dag, så hun fikk min EP4X, og jeg hennes BF0804. Så nå er EP4Xen brokoble på hennes Focal Power 6,5" frontsett, og BF0804en brokoblet på diskantene mine. Baki så har hun 2stk DD510 som jeg har bygd kasse til (ikke trukket enda).
Også har jeg fått på BF7501en min på 15"erne for å høre hvordan det ble. Spiller penere og like høyt som før.. Trolig pga mangel på strøm, men ble ihvertfall ikke skuffa
Også et bedre bilde av ferdige dører (inntil videre)
Mvh Julian Sommer
Comment
-
Pussa litt rust idag Håper jo på en utvendig lakkering til våren, så dette er forhåpentligvis bare midlertidig.
Slik så det ut:
Grunnet:
Og endte opp slik etter jeg hadde tatt bakluka i tillegg
Fargeforskjellene som synes er pga møkk, da jeg kun vaska der jeg skulle lakkere. Litt vanskelig å vaske bil om dagen når man ikke har noen egen garasje å tørke den i..
Skal få bytta baklykter, bytte venstrebakdør og lakke opp igjen den siden som jeg gjorde på passasjersiden, samt fikse noe listverk midlertidig til dette blir nytt til våren (i forbindelse med den forhåpentlige lakkeringen).Mvh Julian Sommer
Comment
-
Da tror jeg at jeg er ferdig med designet til kassa til DD9518. Den blir på 170 liter med 460cm2 port tunet til 34hz. Hele kassa blir bygd i doble 22mm mdf plater og stivet av med gjengestenger.
Last edited by Custom; 11-12-2012, 10:18.Mvh Julian Sommer
Comment
Comment