Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw sql

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nice dette her
    Mvh
    Glenn

Comment

Takk for det, håper det blir bra til slutt. Driver og sliter med størrelsen på kassa jeg skal bygge.
      Nå er jeg endelig fornøyd med både volum, tuning, utførelse og "byggevennlighet", men nå er det ikke plass til hullet til elementet. Og jeg har ikke mer plass å gå på i bagasjerommet.. Hmmmm. Hullet på modellen passer til en 15"..

Mvh Julian Sommer
      Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

Ser bra ut ditta Julian;D

Comment

Kan du ikke fjerne det rommet ved porten som ikke er nødvendig for selve elementet? Legg heller på en ekstra plate og av rund den.

Edit: da har du jo litt mer volum å gå på.
          ?

Comment

Originally posted by Question mark View Post
            Kan du ikke fjerne det rommet ved porten som ikke er nødvendig for selve elementet? Legg heller på en ekstra plate og av rund den.

Edit: da har du jo litt mer volum å gå på.
            Vil ha avrundingen såpass stor som på modellen, og siden den buer så mye ut øverst hvor det er minst plass, så er det max 22mm å hente der (tykkelsen på platen utenpå). Men får se hva jeg får plass til i bilen, skal måle litt for å være sikker
            Mvh Julian Sommer

Comment

Mvh Julian Sommer

Comment

Gratulerer med et heftig element
                Blir spennende og se fremover på denne tråden..!

Comment

Vakkert syn! Gleder meg til å følge med videre her!!
                  You know, Im all about that bass...

Comment

gratulerer med knallbra element
                    FI SP4
                    LIB
                    Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                    DD4LIFE

Comment

Tusen takk! Blir spennende å teste dette i morgen. Dette er det stiveste elementet jeg har kjent, så her tar det nok laaang tid før det virkelig begynner å bevege seg. Bilder av kassa, som ikke ble slik jeg håpte på i det hele tatt (mtp. avrundingene) pga for lite plass i bilen.. Får slipe til så store avrundinger jeg kan etterhvert,s å det blir lyd frem til jeg får bygd ny kasse til sommeren hvor jeg tar med hjulbrønnen for å kunne ha lavere kasse, og dermed få plass til avrundingene jeg vil ha.

Mvh Julian Sommer

Comment

Film, selvom det ser ut som kompisen min som filmer holdt på å fryse ihjel
                        http://youtu.be/cORL3MoqWXs
                        Mvh Julian Sommer

Comment

hvordan er den sammenlignet med 2stk 2515? (hvis det var det du hadde før :P )
                          FI SP4
                          LIB
                          DD4LIFE

Comment

Så kaldt ut det der. Kult at du fikk det til å fungere
                            Husk å kle på kompisen mer klær neste gang

Comment

Spiller en GOD del bedre en 2stk 2515 allerede. Høyere (trolig fordi kassen til 15"erne var for dumt plassert), dypere og flatere frekvensrespons. Men fortsatt spiller DD2515 bedre enn det meste andre jeg har hørt, så jeg er meget imponert over DD siden jeg ikke har prøvd det før i sommer. Vet hvilket merke jeg skal holde meg til

Ja, tror jeg får få tak i et eget kamera etterhvert, hehe
                              Mvh Julian Sommer

Comment

DD er et supert merke! Er også blitt storforelska i det :P Bare synd det er så fryktelig dyrt for en fattig student...
                                FI SP4
                                LIB
                                DD4LIFE

Comment

Working...
                                X