Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf II gti synchro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Golf II gti synchro

    Jeg driver å bygger stereo i min 88 mod golf..som selfølgeli er av merke blaupunkt(derav mitt nick) Jeg ( VAR )fult sponset av blaupunkt og har hatt blaupunkt i 2 av mine eldre biler også..
    men nå har jeg kjøpt min 2nd 2er golf som jeg trivest med p bygge i..
    har ikke startet byggingen enda sia jeg blåste stempelringene på en trackday på isbane...men prosjektet startest snarest....mere info senere
    Last edited by BLAUPUNKT; 16-04-2008, 21:42.
    Proud 2 be loud

  • #2


    hæe er bilen i full sving på trackday
    Proud 2 be loud

    Comment


    • #3
      morsom bil.. (synchro) Noen ide om hvilke blaupunkt produkter som skal inn, og hva er formålet? sq/dB?
      Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

      Comment


      • #4
        har alt som skal inn er bare produkter fra gt serien til blaupunkt siden budskapet er at man trenger ikke mye penger for å spille bra...blir ren show bil men litt db drag må prøvest...vant db drag ifjor på motormessen me gtb300dual kassen(koster 1300kr for kasse me 2x12") å en billi forsterker fra blaupunkt ble 137,8 db...det er det høyeste i norge me den kassen ifølge distriktsjefen i blaupunkt....


        synchroen e snyt jæv på holka...skal til bodø på isbane kjøring i februar....gleder meg til det
        Proud 2 be loud

        Comment


        • #5
          hmm.. var med på db drag i molde i 06.. ser ble jeg stått av en som hadde gtb300dual en en gammel prelude..138,2db .. kom selv på 3 med min golf..
          http://www.termpro.com/asp/members2....ID=8405&Page=2
          han som vant var meget fornøyd pga han hadde ikke brukt mere enn litt over 2000,- på subb og forsterker.. de spiller meget bra i forhold til prisen..

          morro å bygge anlegg i golf.. du må holde oss oppdatert med bilder osv..

          hvilken spiller skal du bruke?
          1997 mod Volvo S70 turbo + Blaupunkt Velocity

          Comment


          • #6
            okei kan godt hend .eg fikk oppgitt 128 db som en prelud spilte men kan jo vær at eg hørt feil...eg ska bruk bremen mp76...
            ska læhh inn bilda underveis..tenkt eg sku begynn på midtkonsoln i hælga men så kom latsia å tok meg så det bi avslappningshælg den hær hælga..men næste hælg bi det vel bygging
            Proud 2 be loud

            Comment


            • #7
              Dårlig fremgang her
              1997 mod Volvo S70 turbo + Blaupunkt Velocity

              Comment


              • #8
                Originally posted by trebor87 View Post
                Dårlig fremgang her
                Er ett godt stykke mellom ord og handling i dette gamet.

                De fleste klarer å legge ut bilde av bilen sin å si att de skal bygge en grom stereo bil,men å komme seg ut av sofaen å inn i verkstedet er det færre som klarer.
                Last edited by Jonny.B; 18-02-2008, 21:50.
                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                Comment


                • #9
                  hehe.. kjenner i grunn til det.. har 2 subber uten kasse som ligger å venter på meg..
                  1997 mod Volvo S70 turbo + Blaupunkt Velocity

                  Comment


                  • #10
                    hehe ja latskapen har hatt overtaket en stund...men begynte idag faktisk

                    Proud 2 be loud

                    Comment


                    • #11
                      har tatt av alt av stoff som var på døren....lakt sparkel på hele dørsiden fant ut at dørsiden i seg sjøl var så pass solid at jeg tok sjansen på å sparkle direkte på den uten bruk av glassfiber...håper det blir bra...men gjenstår mye pussing og finspatrkling før lakkering
                      Proud 2 be loud

                      Comment


                      • #12
                        har vurdert disse bassene


                        er det noen som har kjennskap til disse bassene vw1000 fra blaupunkt
                        Proud 2 be loud

                        Comment


                        • #13
                          Mulig jeg tenker veldig feil nå, men ser for meg at den sparklingen rett på dørtrekket uten et hardt underlag kommer til å sprekke veldig lett...
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            ha tenkt på det eg og men den plata som eg har sparkla på va meget stiv så kan hed det hold...tok en småækkel test på sparklinga idag å holdt den i hodehøyde å slapp den i golve men ingenteng sprakk så e vel nok solid...ska muligens vær sky på den så da hold det kanskje beire..har aldri satsa så stort på bygging før så eg må nokk berre prøv meg fram
                            Proud 2 be loud

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Jonny.B View Post
                              Er ett godt stykke mellom ord og handling i dette gamet.

                              De fleste klarer å legge ut bilde av bilen sin å si att de skal bygge en grom stereo bil,men å komme seg ut av sofaen å inn i verkstedet er det færre som klarer.
                              men no står det no lenger opp at eg blåst motorn på trackday så tia ha gått med på leiting etter ny motor å montering av den da
                              Proud 2 be loud

                              Comment

                              Working...
                              X