Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf II gti synchro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16


    har fått gjort litt grovarbeid i det siste...lite byggebilda sia eg ikke har nå sjikkeli kamera men sånn bi det grovt sett.....sidepanelan e smørt inn i polyester før å få ei form mot pakningen i luka...ska legg inn litt meir bilda seinare



    åsså mått eg berre prøv sommerhjulan
    Proud 2 be loud

    Comment


    • #17
      vw1000 er vel den nyeste velocity subben, etterfølger til vw10 god erfaring med forrige modell, og de 4 foregående før der

      Comment


      • #18
        den vw1000 som e avbilda e fra den amerikanske velocity serien å markedsførest ikke i norge men det kommer en bass som heita vw1000 på det norske markede( såg utruli kjip ut ) magnet på str med ei snuseska å dårli design :s
        Proud 2 be loud

        Comment


        • #19












          Da har eg fått gjort pittelitt...
          ha innvestert i masse asfalt plate. 2 stk pioneer 12" bassa av type helt ny ( champions serie ) trur eg det va
          Proud 2 be loud

          Comment


          • #20
            Sitter her med 08 katalogen til blaupunkt.. synes ikke den såg så stusselig ut jeg da men.. er VW1200 som er avbildet her da.. synes den er penere enn min VW380.. mere skuffet over de nye velocity va forsterkerene.. de har slike tilkoblinger jeg ikke liker..
            1997 mod Volvo S70 turbo + Blaupunkt Velocity

            Comment


            • #21
              okei neijda di e sekkert bra det tvil eg ikke på men eg syns det verk som at blaupunkt pris seg ut av markede me enkelte teng,e bra mange andre merka som gjer beire prestasjona tel en meir fornufti pænge men...va meininga eg sku kunn ha blaupunkt ( som eg har hatt di 2 siste åran men) åsså jobb eg me å selg blaupunkt også, eg hadd 2 velocity basser i gammelgolfen av di sølvfargete 2250watts bassene å di begynte å skurre etter et par mnd å di vart sendt inn å godkjent reklamasjon åsså fikk eg 2 nye å akkurat det samme skjedd me dem å vist seg at det va feil me dem og å heile pakken fikk jeg av blaupunkt som di mente skulle passe perfekt ihop..alt anna enn bassan e eg storfornøyd me da
              Proud 2 be loud

              Comment


              • #22
                vw300 va dem heita
                Proud 2 be loud

                Comment


                • #23
                  videre planer er å få laget en metall plate (3mm) som skal ligge over den flaten som subbene og forsterkerne er,skal skjære ut hull til bassene,portene og forsterkerne åsså skal den lakkest i samme farge som bilen skal også være gitter over bassene som skal lakkest kvitt som felgene åsså når lys kjæm på så synest forsterkerne alt som er trekt opp i stoff skal trekkest opp i vinyl...framdørene skal demonterest for en finere finish og trekkest i vinyl samme med bake atme sætan håper at alt blir så bra som jeg håper
                  Proud 2 be loud

                  Comment


                  • #24


                    da har eg fått nye bassa i biln.....ska ta ett bilde når dem e monntert også.
                    di spilte trollbra
                    Proud 2 be loud

                    Comment


                    • #25
                      Monterte du de rett i gammel kasse?
                      Hvordan ligger du an med midtkonsollen?
                      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                      Comment


                      • #26
                        jepp borret hullene opp til 12" å monterte di me magneten opp..vart meget fornøyd...
                        ang midtkonsollen så har jeg hadd det litt for travelt med grundarbeidet så lakken har løsnet noen plass men kan legge ut et bilde uansett
                        Proud 2 be loud

                        Comment


                        • #27
                          Hvor kjøpte du de felga a? SYkT fete
                          Last edited by neptyr; 19-05-2008, 12:10.

                          Comment


                          • #28
                            Ikke quote med bilder, iallefall ikke alle sammen, det er så veldig unødvendig.
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Hansen89 View Post
                              Hvor kjøpte du de felga a? SYkT fete
                              kjøpte di hos fælgimport...bestilte di før jeg hadde sett di(dvs før di var kommet på markedet) ja jeg ble kjempe fornøyd me di

                              ellers har det skjedd svært lite med bilen på stereosiden...driver å planlegge ombygging av stereoen osv skal oppdasterest litt snart
                              Proud 2 be loud

                              Comment


                              • #30


                                ett lite bilde..

                                jada fargen på sideskjøtan e litt feil men synest kun på bilda faktisk...finn ikke fargen som e på bil n
                                Proud 2 be loud

                                Comment

                                Working...
                                X