Har tatt av bakluken nå for 3 ting, sote vinduet, lakke det som ikke er lakket, og lage til et deksel som dekker hele luken bak. Kjedeli bilde men... :
Knallfett med de lakkerte felgene! Kjør på!
Har du et overslag over alt du har brukt på bilen?
Ja jeg har forelsket meg helt i bildet så det blir nok å lakke felgene ja! Kombinert med et coiloversett slik at jeg får den et par cm til lavere i fronten så tror jeg stuket blir rett for min del!
Hehehe *kremt*.... Bilen er vel i fullpris påkostet et seksifret beløp... Å så kommer bilens innkjøp i tillegg Men da har jeg en bil som ikke er maken til noen andres og det er det som har vært målet hele tiden også!
Da var lakkerer til felgene i boks så nå er det vel ingen vei tilbake!
Driver å soter de 3 rutene bak på bilen nå. Har fått tak på 3M soting og den var deilig å jobbe med må jeg si.
Da var lakkerer til felgene i boks så nå er det vel ingen vei tilbake!
Driver å soter de 3 rutene bak på bilen nå. Har fått tak på 3M soting og den var deilig å jobbe med må jeg si.
Hvor fikk du tak i den filmen?
De felgene var jævli rå...
Hvor fikk du tak i den filmen?
De felgene var jævli rå...
Har en kamerat som driver et lite trykkeri Må visst på slike steder for å få tak i. Men den var helt genial å jobbe med og var tykk og fin. Men koster vel over 200kr for meteren fullpris så er dyr.
Har en kamerat som driver et lite trykkeri Må visst på slike steder for å få tak i. Men den var helt genial å jobbe med og var tykk og fin. Men koster vel over 200kr for meteren fullpris så er dyr.
Okei. Er vell egentlig bare bakruta jeg trenger film av litt høy kvalitet. Den er så sinnsykt buet at det må gå ann å varme/strekke filmen for å få det bra.
Comment