Announcement

Collapse
No announcement yet.

JL audio W6 Volvo 940! :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Takk ----------

Comment

Har bestilt meg to datavifter til kjøling til forsterkeren, noen som vet om det er mulig å koble det opp til en temp føler ? og hvor jeg får tak i det?

Comment

Da kommer det noen bilder av det jeg har gjort i dag
        Det jeg har gjort er å pusse ned kassene og tilpasset bunnplata.

Glad det er MDF plater jeg jobber med, veldig enkelt å spikke av litt i

Last edited by Nyhagen93; 05-03-2013, 10:48.

Comment

Glad det er MDF plater jeg jobber med, veldig enkelt å spikke av litt i

[/QUOTE]

Dette ble jo veldig bra thomas
          Joakim Schwartz Skoglund
          ----------------------------------------------------------------------------------------
          When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story

Comment

Blir litt stille her nå siden jeg har startet på skole igjen, så da blir det litt tid til å drive med dette men skal prøve så godt jeg kan å bli ferdig til før sommeren kommer

Comment

Da har det kommet en pakke til meg fra Hong Kong med to datavifter som jeg skal bruke til kjøling på forsterkeren så lyser de blått som er litt kult da!

Comment

Handlet inn maling i dag til portene på basskassa i dag. Blir til at jeg skal rullemale det i helga.
                Skal prøve å gjøre en del på søndag, skal lage hull i bunnplata til forsterker, kondensator og teminalblokk. så blir alt mala og gjort klar til trekking av gråt stoff

Comment

Har fått gjort litt i helg og fikk kjæresten til å male portene på bass kassa svart. ikke ferdig enda, har igjen å male inntil stoffet i forkant

Comment

Da er er helga over å jeg har kommet et steg lengre med prosjektet. Det jeg har gjort denne helga er å tilpasse bunn plata, malt ferdig porten på basskassa, retta på strøm og lyd kabel og satt sammen kassa til forsterkeren og kondensatoren.

her kommer bilder fra helga:

Har kjøp terminal blokk.

Passer fint i kassa, måtte kappe av 2cm så den komme nærmere den andre kassa

Etter mye sliping passer nå den nye bunnplata helt perfekt

Prøve sjekker at jeg har plass

skrudd og limt sammen kassene:

Viktig å fuge godt i kantene:

Måtte ut med setene for og rette på kablene:

Før:

Etter:

Last edited by Nyhagen93; 17-03-2013, 23:52.

Comment

Kult! følger med jeg
                      Golf mk4 veggprosjekt

Comment

Fikk gjort litt mer på prosjektet i går med god hjelp av hans1. Fikk gjort det jeg hadde gruvet meg mest til, å det var å skjære hull i bunnplata. Fikk målt riktig opp, og resultatet bel supert Har også boret på hull til kablene. Glemte å ta bilde etter jeg var ferdig med å skjære ut.

Comment

Da er påska over og jeg har fått gjort litt mere på stereo prosjekte mitt

Har prøvemontert litt å sett sånn ca hvordan det blir reiner med at jeg er ferdig om 2 uker

Laget hull til kjølevifte til forsterkeren.

Skal ha to vifter, en som blåser lufta inn og en som blåser ut

Satt i digitalt amperemeter.

Comment

Ser veldig bra ut det her. Følger med

Comment

Bra Thomas
                              Joakim Schwartz Skoglund
                              ----------------------------------------------------------------------------------------
                              When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story

Comment

Har ikke skjedd så mye i det siste. Står litt fast på grunn av at jeg mangler hånd holdt fres til å lage 90 grader kant til pleksiglasset Så vist noen har så skrik ut!

Comment

Working...
                                X