Spennende prosjekt. Har du noen erfaring med de bass elementene fra før? Har vurdert å oppgradere til dem selv når pengeboken godtar det. Men er litt usikker på om jeg da skulle velge Hertz eller Fusion Powerplant.
trodde du skulle ha vindu foran hele fronten der. Om det er det lille hullet bak så skal det vel ikke være noe problem nei
PS: Har du en adresse på den butikken din? kunne tenke meg å ta en titt der idag så åpningstidene var etter min smak er det slik at du er der på ettermiddagene, eller må det avtales?
Edit: fant adressen på siden din
Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Håpet er og være ferdig med lyd installasjonen i løpet av April.
Har ikke sett noen terminliste for Emma konkuranser enda, så vet ikke når det begynner da.
Selve bilen blir vel aldri ferdig....
Spennende prosjekt. Har du noen erfaring med de bass elementene fra før? Har vurdert å oppgradere til dem selv når pengeboken godtar det. Men er litt usikker på om jeg da skulle velge Hertz eller Fusion Powerplant.
Har ikke fått testet disse subbene selv enda, men mange som har gitt god respons på de. Flere har jo også deltatt i Emma med disse og scoret høyt.
Fusion subbene er litt billigere, men har litt lavere effekt og krever en større kasse. De spiller bra de også for all del.
Spennende saker detta. Hvis du blir ferdig med lyden i løpet av April så burde du vel være godt sikra.. Første konk i fjor var vel helt i slutten av April.. Aner ikke hvordan det blir i år, men jeg antar (håper) det blir noe liknende.. Så her er det bare å stå på!
[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Skal vel rekke og bli ferdig med lyd installasjonen til Konkuransene begynner.
Men det er mye som står igjen enda..
Har fått spaklet ett par ganger på dashbordet. Det begynner og likne noe nå. Tror faktisk at jeg kommer til og bli fornøyd med slutt resultatet
Her har dere noen bilder etter at det er sparklet 2 ganger etter plaststøpingen.
Så har jeg blandet en flytende sparkel og penslet på. Den tar alle små hakk og riper og lager en perfekt finish som bare skal slipes lett for og fjerne sig og overflødig sparkel.
Har tatt noen bilder av butikken siden noen her ville se mere av den
Satser på og gjøre ferdig dashbordet i løpet av morgen dagen for så og begynne på sparke panelene der Hertz HV200 8" mid bassene skal inn. Det kan jo bli spennende
Comment