Det settet koster jo ikje mer enn 4-5k i usa så hadde kjøpt det T5652 der ja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2002 Passat prosjekt
Collapse
X
-
ca 6500 inkl frakt og moms for kun T5 settet
Men skal ha forsterker og.. og eg skal ikkje legge så mye penger ut i lyd forran.
T2 og forsterkeren kommer på 5800.- inkl frakt og moms. Ikke værst når forsterkeren koster 7700.- i norgeIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Ja du ja
Har glemt og nevne at jeg har kjøpt inn en Ipad Mini til bruk for avspilling i bilen
Og jeg som aldri skulle ha noe Apple produkter
Har også bestilt plastidip i dag, så dette kan bli spennende. Må bare få sprøyta litt dip, og tatt en polering, så nermer bilen seg vårklar.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Plastidip må du passe på å dokumentere og skrive et par ord om, det virker veldig spennendeTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Bestilte du fra statene? Eller en norsk importør?
Litt spennende å vite kostnader og hvor mye det fysisk dekker
Btw, hva planlegger du å 'dippe'?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Handlet i Norge, fant ut at på akkuratt den mengden jeg trenger (ca 1l plastidip før uttynning) så lønner det seg ikke mye og handle fra utland.
http://www.plastidip.no/kategori.php...subkategori=58
Jeg skal dippe sommerfelgene mine 19".
Gleder meg til endelig og bruke sommerhjula.
Jeg kjøpte 2 bokser med 429ml, jeg satser på og klare meg med 1, men tror jeg ender opp med og bruke begge..
Og Xylen/cellulosetynner koster ikke mer enn 60.- per liter.Last edited by Larsi; 18-05-2013, 06:31.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
har plastidippet bilen (panster/ruter/baklykter/hjul)
og anbefales at du er flink med justering av lakksprøyta ellers "støver" det veldig og det blir stygt
snakker av erfaring og man bør ha nye dekk på felgene viss man har tenkt å dippe de..
ellers så "riper" du opp i lakken
lykke til med prosjektet!Last edited by HLS; 19-05-2013, 01:35.// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elv...PSG-110-17207/
Disse legger dippen fint uten sjolder å vas slikt som vanlig lakksprøyte gjør2 loud
Comment
Comment