Se bra ut dette
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2002 Passat prosjekt
Collapse
X
-
It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Ja. Hadde alt klart med platemål osv.. heilt til eg fant ut at platene er 60cm brede MINUS flensen!
Så må "redesigne" kassen på ny :/It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Fikk besøk av nav (fra forumet) og fikk hjelp til og dempe taket mitt.
Det ble 2 lag med vibra demp + et lag med 10mm skum matter.
Her er vibra demp på plass og vi har begynt og legge 10mm skum matter.
Nermer seg ferdig
Og ferdig..
Ble meget bra! Skulle hatt et lag til, men jeg gikk tom for matter. hadde nok ikke hørt så stor forskjell likevel.
Og tusen takk til nav for all den gode hjelpaIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
Originally posted by trustno1 View PostNår jeg gikk til NAV og ba om støtte til bilstereo så fikk jeg blankt avslagSubaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
| Gladen 75c6 - DD m4a |
| 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |
Comment
-
Hahaha, jævlig bra
Ja, nav. Det ble bra forskjell litt oppover i hz kurven. På lave frekvenser er det ikke så mye hørbar forskjell, men fra 45hz og oppover er det god forskjellIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
I slutten av denne mnd så ankommer det noe greit heftig (hvertfall dyrt) i posten gleder meg.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
Da har jeg bestilt en rull med 2x2mm2 høyttalerledning (120 meter)
Også har jeg bestilt 4stk overganger fra 53mm2 til 35/25mm2.
Så har jeg mottat noen pakker:
10 meter 20mm svart kabel-strømpe i flettet polyester
1 meter 10mm gul krympeslange
1 meter 10mm svart krympeslange
2 meter 20mm gul krympestrømpe
2 meter 20mm svart krympestrømpe
Mangler bare noen 300A og 150A ANL sikringer som er på vei.Last edited by Larsi; 14-08-2013, 14:38.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
Comment